کد خبر : 1533
تاریخ انتشار : جمعه 21 شهریور 1393 - 15:15

بهره برداری از خیابانهای ولیعصر دو و بارنج به پاسداران در شهرداری منطقه ۵

بهره برداری از خیابانهای ولیعصر دو و بارنج به پاسداران در شهرداری منطقه ۵

مسیرگشایی خیابان ۱۸ متری ولیعصر دو به بارنج و خیابان ۲۴ متری بارنج به اتوبان پاسداران توسط شهرداری منطقه ۵ تبریز به بهره برداری رسید.

با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، شهردار منطقه ۵، جمعی از مدیران شهرداری و شهروندان ساکن در منطقه بارنج تبریز آیین بهره برداری از مسیرگشایی خیابان ۱۸ متری ولیعصر دو به بارنج و خیابان ۲۴ متری بارنج به اتوبان پاسداران برگزار شد.

این پروژه مسیرگشایی به طول یک و نیم کیلومتر و  با صرف اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال توسط شهرداری منطقه ۵ تبریز تقدیم شهروندان ساکن در منطقه گردید.

در آیین بهره برداری از این خیابانهای دکتر اسماعیل چمنی نائب رئیس شورای اسلامی شهر، مهندس سعید محدث خزانه دار و سعید حاجی زاده سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز نیز حضور داشتند.

گفتنی است در راستای گرامیداشت هفته نکوداشت تبریز و جشن های تابستانی، به همت روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ تبریز همزمان با مراسم بازگشایی این خیابانها برنامه های مختلفی از قبیل جنگ شادی، موسیقی و شعبده بازی با حضور هنرمندان تبریزی در محل برگزاری مراسم به نمایش در آمد که با استقبال گسترده شهروندان ساکن در این منطقه روبرو شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.