کد خبر : 1550
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 شهریور 1393 - 10:06

کهن شهر تبریز جایگاه انسانهای بزرگ و والامقام بوده است

کهن شهر تبریز جایگاه انسانهای بزرگ و والامقام بوده است

 شهردار کلانشهر تبریز با تاکید بر اینکه در شهرداری تبریز هیچ پروژه ای بدون مطالعه و برنامه ریزی نباید اتفاق بیفتد بر وجود پیوست فرهنگی پروژه ها و برنامه های شهرداری تبریز تاکید کرد.

 دکتر صادق نجفی شهردار در همایش بین المللی فرهنگ غدیر الگوی مدیریت جهانی گفت:برگزاری این همایش بین المللی در مرکز علم و فرهنگ تبریز و در دانشگاه تبیز که یکی از مکانهای باعث افتخار ایران اسلامی است مایه مباهات می باشد.

دکتر نجفی با تقدیر از سازمان بسیج اساتید که مسئولیت این نشست ارزشمند را قبول نموده است گفت: مجموعه دانشگاه تبریز بخصوص دکتر پورمحمدی رئیس دانشگاه در برنامه ریزی و اجرای تمامی برنامه های هفته نکوداشت تبریز یاریگر و کمک حال شهردرای تبریز بودند که جا دارد از ایشان تشکر نمایم.

در رابطه با شان و جایگاه جلسه و غدیر و سه علامه عزیز و در رابطه با پایتخت تشیع صحبت نکنم چون بضاعت علمی من در مقابل اساتید و علما کم است.

شهردار تبریز با تاکید بر اینکه برای اولین شدن یک شهر مهمترین نکته وجود انسانهایی که با تلاش و فکر خود آن شهر را اول می کنند گفت: کهن شهر تبریز جایگاه انسانهای بزرگ و والامقام بوده است که در گذشته ا ین شهر را به شهر اولین ها مشهور نموده اند

شهردار کلانشهر تبریز با اشاره به اینکه باید هویت گذشته تبریز را برای مردم و جوانان معرفی کنیم گفت: هدف از برگزاری هفته نکوداشت این بوده است که بزرگان گذشته تبریز و شان تبریز را به جوانان، هموطنان و سایر کشورها معرفی کنیم و باید به جوانان بگوییم جایگاه گذشته ما چه بوده است.

دکتر صادق نجفی افزود: امروز با توجه به همراهی و همکاری مردم با شهرداری در شهر تبریز بیش از ۵۲۰ پروژه با بودجه بالغ بر سه هزار میلیارد تومان اجرا کنیم که این امر محقق نمی شد مگر باهمکاری مردم شریف تبریز.

وی با اشاره به تاکید رهبر  معظم انقلاب بر مقوله فرهنگ گفت: وظیفه ما در شهرداری تاکید بر کار فرهنگی است. به همین منظور ۱۹۰ میلیارد تومان برای کارهای فرهنگی در شهرداری تبریز بودجه تخصیص داده است.

نجفی با اعلام اینکه از اوخر سال گذشته احیای مکان های فرهنگی تبریز را  جز برنامه های توسعه ای قرار داده ایم گفت: امروز شهروندان مشاهده می کنند که شهرداری برای توسعه ارک تبریز و  مقبره الشعرا برنامه ریزی دارد به طوری که بیش از ۸ میلیارد تومان برای بازسازی و مناسب سازی مقبره الشعرا هزینه خواهد شد.

شهردار تبریز در پایان گفت: تبریز در چشم انداز ۲۰ ساله کشور به عنوان مرکز ، قطب و هولیدینگ کشورهای همسایه و شمالغرب کشور معرفی شده است و وظیقه ماست که تبریز را به آن جایگاه برسانیم.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.