کد خبر : 1555
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 شهریور 1393 - 16:35

نکوداشت تبریز، گردهمایی حوزه‌های مختلف فرهنگی است

نکوداشت تبریز، گردهمایی حوزه‌های مختلف فرهنگی است

 رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به برنامه‌های متعدد هفته نکوداشت تبریز گفت: نکوداشت تبریز، مجموعه‌ای از انواع حوزه‌های فکری و فرهنگی را در یک مدت یک هفته، گرد هم آورد.

دکتر شهرام دبیری، با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: تبریز معمولاً در طول سال، شاهد اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی و هنری است؛ اما این که حجم قابل‌توجهی از برنامه‌های متعدد فرهنگی، در سطحی مقبول و فاخر، تنها در مدت چند روز اجرا شود، بی‌سابقه بود.

وی افزود: خوشبختانه افزایش کمی تعداد برنامه‌ها، بی‌آنکه بر روند کیفی محورهای مختلف نکوداشت، تاثیرگذار باشد، حضور پرشور شهروندان با سلایق و علاقمندی‌های مختلف را در پی داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این که حجم کمی و کیفی برنامه‌های نکوداشت، نماد بارز مدیریت جهادی در حوزه‌های فرهنگی است، متذکر شد: خوشبختانه تعامل تنگاتنگ بدنه نکوداشت با هنرمندان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهر در بخش‌های مختلف، باعث شد حوزه‌های مختلف نکوداشت، با برخورداری از جنبه‌های تخصصی لازم، در سطح رضایتبخشی برگزار شود.

دبیری در عین حال تاکید کرد: نکوداشت تبریز، نقطه آغازی است که با استمرار در سال های آتی، به شکوفایی بیشتر حوزه های فرهنگی و اجتماعی خواهد انجامید.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.