کد خبر : 1569
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 شهریور 1393 - 5:10

برگزاری هفته نکوداشت تلاش موفقی برای شناساندن تبریز بود

برگزاری هفته نکوداشت تلاش موفقی برای شناساندن تبریز بود

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی گفت: نتایج و ثمرات مثبت  برپایی هفته نکوداشت تبریز به مرور زمان نمایان خواهد شد.

 

علی نواداد با اشاره به اینکه برگزاری این هفته تلاش موفقی برای شناساندن تبریز به مردم کشور و کشورهای منطقه بود، گفت: پخش مستقیم مراسم افتتاحیه هفته نکوداشت تبریز از شبکه “سهند” و “شما” باعث جلب توجهات هموطنان عزیز به تبریز و این مراسم بزرگ شد.
وی با تقدیر از شهردار کلانشهر تبریز در خصوص برگزاری هفته نکوداشت تبریز گفت: شهردار خوشفکر تبریز با این تدبیر نشاط و تحرک خاصی به حوزه فرهنگی این شهر داده است و علاوه بر آن رضایتمندی شهروندان از برگزاری هفته ای به نام تبریز قابل مشاهده می باشد.
نواداد با اشاره به سند چشم اندازه ۲۰ ساله کشور و لزوم همراهی مدیران با این سند گفت:  اجرای چنین برنامه هایی حرکت در مسیر رسیدن  به دورنمای تبریز آینده  و گام برداشتن در مسیر تبریز ۱۴۰۴ می باشد.
مدیرکل  صدا و سیمای آذربایجان شرقی با تاکید بر همراهی صدا و سیما با مدیریت کلان شهری تبریز اظهار کرد: اعلام آمادگی و مشارکت مطلوب شورای اسلامی شهر و شهرداری کلانشهر تبریز برای میزبانی جشنواره تولیدات صدا و سیما در اوایل سال جاری موجب شد مدیران رسانه ملی، استان آذربایجان‌شرقی و شهر تبریز را برای برگزاری جشنواره در اولویت انتخاب خود قرار دهد.
نواداد با اشاره به نتایج مشابه حاصله از برگزاری هفته نکوداشت تبریز و جشنواره تولیدات صدا و سیما گفت: ظرفیت ایجاد شده برای معرفی استان و بویژه شهر تبریز نقطه عطف برگزاری جشنواره تولیدات صدا و سیما و همچنین برنامه هفته نکوداشت تبریز بود.
مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی در پایان با اشاره به پخش زنده برنامه تلویزیونی شهریمیز که با مشارکت صدا و سیما و شهرداری تبریز اجرا می شود، گفت: برنامه های هفته نکوداشت تبریز حدودا ده روز قبل از اجرای برنامه های هفته نکوداشت، به طور متناوب و روزانه در برنامه “شهریمیز”، “سحریز خیر” و ” گئجه لر” همه روزه به صورت زنده طرح و به شهروندان اطلاع رسانی شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.