کد خبر : 15697
تاریخ انتشار : شنبه 31 شهریور 1397 - 6:34

تشریح فعالیت نیروهای مدیریت پسماند شهرداری تبریز در ایام عزاداری محرم

تشریح فعالیت نیروهای مدیریت پسماند شهرداری تبریز در ایام عزاداری محرم

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز فعالیت های سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز در طول برگزاری مراسم سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین را تشریح کرد.

image

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز فعالیت های سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز در طول برگزاری مراسم سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین را تشریح کرد.

 به گزارش آی نیوز، علیرضا اصغری با اشاره به اینکه فعالیت های سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریزدر طول ایام محرم برای پاکیزگی محیط شهر با محوریت بازار تبریز صورت گرفته است گفت: همزمان با برپایی مراسم عزاداری در بازار تاریخی تبریز ، به همت سازمان مدیریت پسماند و مشارکت شهرداری منطقه هشت ، محدوده بازار تبریز به ویژه مسیر عبور دسته جات عزاداری به صورت روزانه توسط اکیپ های ویژه پاکسازی و رفت و روب شد .

علیرضا اصغری با اشاره به تاکید دستور شهردار و معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز اظهار کرد :حضور مستمر ناظرین سازمان مدیریت پسماند در محدوده بازار تبریز و نظارت بر امور مربوط به تنظیف و پاکسازی معابر و مسیر دستجات حسینی و همچنین فعالیت ۳۰ پاکبان در محدوده داخل بازار تبریز ، باعث شده بود تا بدون کوچکترین مشکل در حوزه مدیریت پسماند ، تنظیف و آماده سازی این محدوده جهت عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین به نحو احسن صورت بگیرد .

وی با اشاره به توزیع نذورات مردمی و افزایش حجم زباله های یکبار مصرف در ایام عزاداری اظهار کرد: همانند سالهای گذشته از عموم شهروندان که قصد توزیع نذری داشتند خواسته شده بود حدالامکان از ظروف یکبار مصرف پرهیز کنند و اگر به اجبار استفاده می کردند ، در کنار توزیع نذری تدارک لازم برای جمع آوری زباله ها را در نظر داشتند.

اصغری با اشاره به اینکه عزاداری بازار تاریخی که همه ساله در روزهای هشتم تا دوازدهم ماه محرم برگزار می‌شود گفت : این عزاداری با شکوه با حفظ شان فرهنگی بازار و درخور عزاداری اهل بیت بود و به همین خاطر با سازمان مدیریت پسماند با همکاری  بازاریان عزیز و شهرداری منطقه ۸ پیش بینی هایی در این خصوص در نظر گرفته شده بود و با نصب کیسه های مخصوص پسماند خشک در مسیر دسته‌جات و مستقر شدن اکیپ‌های مخصوص در محدوده بازار تبریز پسماند های حاصل از توزیع نذورات مردمی را پاکسازی کردند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند های شهرداری تبریز در پایان گفت : در طول مسیر عزاداران حسینی و اطراف بازار تبریز بنرهایی جهت آگاه سازی و آموزش شهروندی در راستای مدیریت اصولی پسماند نصب و همچنین بروشور هایی با شعار محیط زیستی توزیع شده است .

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.