کد خبر : 1574
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 شهریور 1393 - 6:31

هفته نکوداشت تبریز، تمرینی موفق برای برگزاری برنامه های باشکوه آینده است

هفته نکوداشت تبریز، تمرینی موفق برای برگزاری برنامه های باشکوه آینده است

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی تبریز با قدردانی از تلاش های گسترده دست اندرکاران شهرداری در طراحی و اجرای برنامه های هفته نکوداشت این کلانشهر، اظهار کرد: هفته نکوداشت تبریز تمرینی موفق برای برگزاری برنامه های باشکوه آینده در زمینه معرفی تبریز است.

 

سعید حاجی زاده اظهار کرد: مروری اجمالی بر حجم عظیم فعالیت های صورت گرفته در قالب هفته نکوداشت تبریز توسط مسئولان شهرداری نشان می دهد که بخش قابل توجهی از اهداف تعریف شده، تحقق یافته است و حتی به واسطه کسب تجربه در این رخداد بزرگ فرهنگی و اجتماعی، باید در انتظار برنامه های باشکوه مشابه در آینده باشیم.

وی ایده شهردار تبریز در طراحی و تعریف هفته ای به نام هفته نکوداشت تبریز را جالب و بدیع خواند و در عین حال گفت: هر مقدار که ایده هفته نکوداشت تبریز تازگی و جذابیت خاص خود را داشت، به همان مقدار نیز می توان مواردی را برشمرد که رفع این موارد می تواند در توفیق بیش از گذشته تصمیم سازان، موثر باشد.

وی پررنگ کردن جایگاه اقشار مختلف مردم در برنامه ریزی و اجرای برنامه های هفته نکوداشت تبریز را یک ضرورت اجتناب ناپذیر خواند و گفت: اگر همه شأنیت و همه برنامه های مدیریت شهری تبریز به منظور تامین رضایتمندی شهروندان است، برنامه ریزی و اجرای برنامه های هفته نکوداشت نیز باید با محور کسب رضایتمندی حداکثری مردم باشد.

این عضو هیات رئیسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز همچنین تجدیدنظر در تعدد برنامه های هفته نکوداشت تبریز را مطالبه به حق شهروندان عنوان کرد و گفت: نباید پرتعداد بودن برنامه های مربوط به هفته نکوداشت تبریز، کیفیت و محتوای این برنامه ها را تحت تاثیر قرار دهد.

حاجی زاده افزود: می توان برنامه های مختلف را مطابق تقویم زمانی مختص خودشان و در طول سال برگزار کرد تا از رهگذر اجرای این برنامه ها، تبریز و ظرفیت های آن به شهروندان و هموطنانمان به دفعات و بصورت مستمر شناسانده شود.

سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز پیشنهاد طراحی «روز تبریز» به جای هفته نکوداشت تبریز را مطرح کرد و گفت: تعیین روزی به نام روز تبریز و حتی ثبت آن در تقویم سالانه می تواند به افزایش چشمگیر کیفیت برنامه های معطوف به معرفی جایگاه و پتانسیل های این کلانشهر، کمک شایانی کند.

به گفته وی، سازوکار تعیین روز مناسب برای نامگذاری روزی به نام تبریز با صلاحدید مسئولان و همفکری و اخذ مشاوره از صاحبنظران و اصحاب فکر چندان سخت و دشوار نیست.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.