کد خبر : 1575
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 شهریور 1393 - 7:18

درخشش خیره کننده فوتبالیست نوجوان تبریزی در تهران

درخشش خیره کننده فوتبالیست نوجوان تبریزی در تهران

فوتبالیست تبریزی در اولین دوره مسابقات روپائی و حرکتهای انفرادی قهرمانی کشور که در تهران برگزار شد، با درخشش خیره کننده خود ناظران برگزاری این مسابقه را به تحسین واداشت.

به گزارش آی نیوز، این مسابقه که در رده سنی زیر ۱۶ سال و بزرگسالان و با حضور ۴۰ نفر از تکنیکی ترین بازیکنان از استان های مختلف برگزار می شد و در بین شرکت کنندگان چند قهرمان جهان در حرکات نمایشی با توپ نیز حضور داشتند، آیدین هدایتی فوتبالیست تکنیکی و آینده دار تبریزی با ۱۲ سال سن و تنها نماینده شمالغرب کشور در این مسابقه با اجرای چشم نواز و نشان دادن گوشه هایی از توانائی ها و تکنیک های انفرادی خود و با انجام صحیح و بدون خطای تمامی آیتم ها در پایان تنها بدلیل بی تجربگی و پایین بودن سن که وی را از نظر سنی در رتبه ۳۹ شرکت کنندگان قرار دده بود، با اختلاف چندثانیه ای موفق به کسب مقام چهارم این مسابقه شد.

این فوتبالیست تکنیکی که در پست پلی میکر بازی می کند سابقه پوشیدن پیراهن تیم های تراکتورسازی تبریز و تیم منتخب استان آذربایجان شرقی در مسابقات کشوری را  دارد و از سن پنج سالگی در مدارس فوتبال اکبر پور و سپهر ماشین سازی آموزش دیده است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بهمن تراختوری دوشنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹

آیدین جان از خدا سلامتیتو خواستاریم تو باید خوب آموزش .تمرین کنی چون امصال تو رو در آینده برای تیم محبوبمان تراکتور لازم داریم شماها آینده تراکتورمونو تضمین میکنین یاشاسین آیدیننر یاشاسین تراکتور

علی سه شنبه , ۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۲

آیدین جان ، با پشتکاری که تو داری و تمرینات سختی که تو متحمل می شوی لیاقتت بیش از اینهاست . انشاالله در آینده خبر موفقیتهای بزرگتری از تو خواهیم شنید

ص شنبه , ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶

ایدین خراست من با اون هم کلاس ام فوتبالش خوب نیست