کد خبر : 158
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 تیر 1392 - 11:56

به دنبال یافتن یک حریف لیگ برتری دیگر برای انجام بازی تدارکاتی هستیم

به دنبال یافتن یک حریف لیگ برتری دیگر برای انجام بازی تدارکاتی هستیم

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی:
به دنبال یافتن یک حریف لیگ برتری دیگر برای انجام بازی تدارکاتی هستیم

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: در تلاش هستیم برای روز آخر اردوی تهران، یک بازی تدارکاتی با یک تیم لیگ برتری مهیا کنیم.

باغ  آبادی در خصوص آخرین وضعیت اردوی تراکتورسازان در شهر تهران اظهار کرد: چهارشنبه ی هفته ی گذشته، پس از تمرین ساعت ۱۰ صبح در زمین فجر عاشورای تبریز با پرواز ساعت ۱۷:۴۰ جهت انجام سه دیدار تدارکاتی به تهران آمدیم؛ ولی متاسفانه یکی از بازی هایمان به دلیل لغو اردوی تیم داماش در تهران حذف شد.

وی افزود: در تلاش هستیم برای روز آخر اردوی تهران، یک بازی تدارکاتی با یک تیم لیگ برتری مهیا کنیم تا با هماهنگی بازیکنان شروعی قدرتمند در لیگ برتر داشته باشیم.

وی در خصوص هدف اصلی بازی های تدارکاتی خاطرنشان کرد: ما به دنبال هماهنگی در مسائل تاکتیکی تیم هستیم و در این بازی ها و تمرینات، تاکتیک های مختلفی را به کار می بریم تا به نتیجه ی مطلوب و مدنظر کادرفنی دست پیدا کنیم و عملکرد بعضی بازیکنان را در پست های مختلف ارزیابی می کنیم تا به انسجام و وحدت تاکتیکی برسیم.

باغ آبادی تقاوت اهداف دو اردوی تهران و سرعین را چنین عنوان کرد: ما در سرعین با دو هدف کسب آمادگی جسمانی در بعد کارهای هوازی به موازات کارهای تاکتیکی و شناخت روحیات همدیگر تمرین می کردیم که تقریباً به خواسته های خود نیز رسیدیم. ولی در اردوی تهران، بیشتر بر روی بازی های تدارکاتی تمرکز کرده ایم و بیشترین تلاش ما در جهت ایجاد هماهنگی هرچه بیشتر بازیکنان در زمین مسابقه است./ایسنا


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.