کد خبر : 1581
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1393 - 12:10

صعود کوهنوردان حامی محیط زیست تبریزبه بلندترین قله های ایران

صعود کوهنوردان حامی محیط زیست تبریزبه بلندترین قله های ایران

دو گروه کوهنوردی شرکت پالایش نفت تبریز با شعار حمایت از محیط زیست به قله های دماوند و سبلان صعود کردند.

مدیر عامل شرکت پالایش نفت تبریز با تاکید بر اینکه حفظ محیط زیست به عنوان یکی از جنبه‌های غیرقابل اغماض در امر توسعه پایدار به شمار می رود، گفت: این شرکت در راستای حفاظت و صیانت از محیط زیست در سال‌جاری برای اهم فعالیت‌های خود ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته است.
محمد باقر دخیلی اظهار کرد: کوهنوردان حامی محیط زیست پالایشگاه تبریز هنگام صعود به قله های دماوند و سبلان در طول مسیر اقدام به جمع آوری زباله های موجود در طبیعت کردند.
سرپرست گروه آقایان کوهنوردان حامی محیط زیست پالایشگاه تبریز در همین زمینه گفت: شرکت پالایش نفت تبریز در راستای افزایش سلامت جسمانی و شور و نشاط در بین کارکنان خود اقدام به برگزرای برنامه های ورزشی متنوع از جمله کوهنوردی می کند.
غلامرضا لطفی با بیان اینکه گروه کوهنوردی این شرکت هر ماه  دو برنامه کوهپیمایی در ارتفاعات کم را در برنامه ورزشی خود دارد افزود: در تمامی این کوهپیمایی ها گروه پلاکاردهایی را با شعارهای زیست محیطی با خود حمل و نصب می کند تا مردمی که در طبیعت حضور دارند را نسبت به محیط زیست حساس تر کنند.
وی اظهار کرد: همچنین شرکت پالایش نفت تبریز در راستای حفاظت از طبیعت در خرداد ماه سال جاری اقدام به برگزاری همایش خانوادگی در فاز دو مجموعه تفریحی ائل گلی تبریز برای جمع آوری زباله های این منطقه کرد که با استقبال بسیاری از شهروندان همراه بود.
همچنین سرپرست گروه کوهنوردان بانوان پالایشگاه تبریز نیز گفت: این گروه صعود به قله های مختلف استان را در برنامه ورزشی خود دارد و  هرساله به یکی از قلل مرتفع کشور صعود می کند.
احمد امینی آذر یادآور شد: امسال گروه ۳۰ نفره کوهنوردی بانوان پالایشگاه تبریز به کوه سبلان با ارتفاع چهار هزار و ۸۵۰‌ متری صعود کرد.
وی با بیان اینکه در کوهپیمایی های عمومی اعضای گروه به ۱۸۰ نفر نیز افزایش می یابد تاکید کرد: ورزش به خصوص کوهنوردی در روحیه کارکنان تاثیر به سزایی دارد به طوری که راندمان کاری افراد را افزایش داده و موجب افزایش شور و نشاط در محیط کار و خانواده می گردد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.