کد خبر : 1583
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 شهریور 1393 - 12:19

حمایت استاندار آذربایجان شرقی از تداوم برگزاری هفته نکوداشت تبریز

حمایت استاندار آذربایجان شرقی از تداوم برگزاری هفته نکوداشت تبریز

 استاندار آذربایجان شرقی گفت: برگزاری هفته نکوداشت تبریز اول بودن تبریز را در عرصه های مختلف را تحقق خواهد بخشید.

 دکتر اسماعیل جبارزاده با تقدیر از برگزار کنندگان برنامه های هفته نکو داشت تبریز گفت: در طول تاریخ اتفاقات مهم فرهنگی در ایران، از تبریز شروع شده است و برگزاری با شکوه این هفته باعث خواهد شد تا اول بودن تبریز را در عرصه مختلف  علی الخصوص فرهنگ حفظ کنیم.

 دکتر جبارزاده پرداختن به موضوع تبریز در حد ملی و فرا ملی را باعث پیشرفت در زمینه های مختلف دانست و افزود: پتانسیل های شهر تبریز و استان آذربایجان شرقی در بخشهای گردشگری ، فرهنگی ، اقتصادی و سرمایه گذاری فراوان است و با همت شهرداری تبریز هر ساله پرشکوه تر از سال قبل با برگزاری باشکوه تر  این چنین هفته های فرهنگی خلا موجود تا حدودی پوشش داده شود.

وی در ادامه افزود: استان فرهنگخیز و فرهنگساز آذربایجان‌شرقی، می‌تواند هر ماهه شاهد اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی باشد و از این رو بنا داریم این قبیل نکوداشت‌ها و اتفاقات فرهنگی را به جهت اهمیت بسزایی که دارند از اولویتهای ها قرار دهیم.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که  نام تبریز و آذربایجان همواره از مرزها فراتر رفته است، افزود: معرفی تبریز و همت مردمان والامقامش چه اکنون و چه در طول تاریخ عظمت ایران اسلامی را نمایان خواهد کرد و برگزاری هفته نکوداشت تبریز کمک شایانی می تواند بر بهبود مناسبات ویژه فرهنگی ،اقتصادی و سیاسی با کشور های منطقه  نیز بگذارد.

وی در پایان خواستار تداوم برگزاری هفته نکو داشت تبریز در سال های آینده شد و بر حمایت دولت از مجموعه شهرداری تبریز در پیشگام بودن در عرصه های مختلف تاکید کرد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.