کد خبر : 1596
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1393 - 5:22

سپاهان از دست تراکتور در رفت/ تساوی در یادگار

سپاهان از دست تراکتور در رفت/ تساوی در یادگار

دیدار دو تیم تراکتور سپاهان  و حساس ترین بازی هفته دهم لیگ‌برتر با تساوی به پایان رسید.

 دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان از هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر که از ساعت ۱۷:۴۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز آغاز شده بود با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

هفته دهم لیگ برتر،  ورزشگاه یادگار امام تبریز، تماشاچی:۴۳۴۰۰نفر

داور:حسین زرگر، کمک ها: مهدی عالیقدر، سعید آل وردی

گل ها:خلیل زاده(گل به خودی)(۷۰)تراکتور،  محمدرضا خلعتبری(۴۸)سپاهان

اخطار:گردانی(تراکتور)

تراکتور:حامد لک، میرهانی هاشمی، احمد آل نعمه، محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی، شاهین ثاقبی(۶۵- فرشاد احمدزاده)، حبیب گردانی، خالد شفیعی، سامان نریمان جهان(۹۰-فرید بهزادی کریمی)، ادینیو(۹۰-محمد ابراهیمی) و محسن دلیر

سرمربی: رسول خطیبی

سپاهان:رحمان احمدی، هادی عقیلی، عبدالله کرمی، وریا غفوری، احسان حاج صفی، شجاع خلیل زاده، حسن پاپی، محرم نوید کیا(۷۵- رسول نوید کیا)، لوسیانو پریرا، محمدرضا خلعتبری، مهدی شریفی(۸۳- جواهر سوکای)

سرمربی:حسین فرکی

شرح بازی:

اگرچه هواداران تراکتورسازی استحقاق بیشتری داشتند اما یک گل هم برای آنها بد نبود، بخصوص که نمایش امروز تراکتور پایین تر از حد انتظار و در سطح مسابقات قبلی نبود که شاید این مساله به دلیل استقبال شدید هواداران تراکتور از این بازی باشد، چیزی که جوان های خطیبی به آن عادت نداشتند. بازی تراکتورسازی ـ سپاهان حساس ترین بازی این هفته بود که با گل به خودی شجاع خلیل‌زاده با تساوی به اتمام رسید و البته هواداران تراکتور را اندکی راضی کرد. آنها که صدرنشین لیگ هستند، از سپاهان نمایش بهتری داشتند اما امروز قادر به خلق موقعیت های پرشمار نشدند.

سپاهان هم که دوره تازه ای را تجربه  می‌ کند امروز تیم محکم تری نشان داد و موفق شد یک امتیاز حساس از تبریز به اصفهان سوغات ببرد. با این تساوی تراکتور صدرنشین باقی ماند و به احتمال زیاد صدرنشینی را هم حفظ  می‌ کند مگر آنکه استقلال در نیمه دوم بازی ذوب‌آهن کار خارق العاده ای کند. این صدرنشینی حداقل هدیه ای است به هواداران پرشور تراکتور که امروز حدنصاب استقبال از یک مسابقه لیگ‌برتری را شکستند. به امید تداوم حضور آنها در ورزشگاه که این از هر چیزی مهمتر است.

شرح گل‌ها:

۰-۱(سپاهان)محمدرضا خلعتبری در محوطه جریمه تراکتور صاحب موقعیت شد و بعد از دریبل لک توپ را وارد دروازه کرد.

۱-۱(تراکتور)کرنر ارسالی از سمت راست با پای شجاع خلیل زاده وارد دروازه رحمان احمدی شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.