کد خبر : 1603
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 مهر 1393 - 10:04

شیری آذر: آرزوی ما دیدن تیم ماشین سازی در لیگ برتر است

شیری آذر: آرزوی ما دیدن تیم ماشین سازی در لیگ برتر است

آی نیوز – عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: آرزوی همه فوتبال دوستان تبریزی دیدن تیم سبزپوش شهرمان در لیگ برتر فوتبال است و جایگاه فعلی قطعا شایسته این تیم نیست.

  دکتر حبیب شیری آذر اظهار داشت: ماشین سازی تبریز با سابقه دیرینه خود که قدیمی ترین تیم فوتبال فعال منطقه آذربایجان می باشد شناسنامه و تاریخ فوتبال تبریز و این خطه از میهن عزیزمان به حساب می آید .

وی اظهار داشت: حضور افراد با سابقه ای نظیر مهندس مجید اقدم و دکتر کوشافر در مجموعه هئیت مدیره باشگاه ماشین سازی تبریز بارقه امیدی برای توجه به پیشکسوتان ماشین سازی و فوتبال تبریز ایجاد می کند.

دکتر شیری آذر گفت: هئیت مدیره ماشین سازی تبریز هئیت مدیره ای کاری و قوی است که امیدواریم در راستای اعتلای تیم قدیمی ماشین سازی تبریز بهترین تصمیمات را بگیرند.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر توجه و حمایت ویژه اعضای شورا و شهردار تبریز از ورزش بخصوص تیم های قدیمی شهر گفت: ماشین سازی و تراکتورسازی تبریز دو قطب و دو رقیب دیرینه فوتبال تبریز هستند که رقابت این دو در طول تاریخ دوباشگاه باعث تحرک و پیشرفت کل فوتبال تبریز شده است.

وی گفت: وجود بزرگان و ملی پوشانی نظیر غلامرضا باغ آبادی، علیرضا اکبر پور، سید محمد علوی، احد شیخ لاری ، رسول خطیبی، ستار همدانی و دهها و صدها بازیکن بزرگ که از دامان مکتب فوتبال ماشین سازی به فوتبال کشور معرفی شدند نشان دهنده جایگاه این تیم ریشه دار در فوتبال کشور است.

شیری آذر با اشاره به اینکه باید توجه ویژه ای به استعدادهای بومی منطقه آذربایجان شود گفت: شهرداری تبریز در طول چند سال اخیر اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده است و آقای شهردار نیز قول داده اند که در طول یک سال آینده تمامی زمین های خاکی تبدیل به زمین چمن می شود.

وی ادامه داد: غیرت و تعصب به پیراهن شاخصه بارز بازیکنان آذربایجانی است  و تیم فوتبال کشورمان نیز نباید از وجود بازیکنان با استعداد آذربایجان محروم شود

وی در پایان با تاکید بر اینکه زمانی که تعداد زیادی از ملی پوشان از این خطه بودند گفت: بهترین نتایج تاریخ تیم ملی ما زمانی بدست آمده است که بازیکنان بزرگی از این خطه نظیر کریم باقری، علی دایی،استاد اسدی، اکبرپور، رسول خطیبی و.. در تیم ملی حضول داشتند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.