کد خبر : 1609
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 مهر 1393 - 6:25

در عرصه فرهنگ در حال معبر گشایی هستیم

در عرصه فرهنگ در حال معبر گشایی هستیم

 مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز با اشاره به حساسیت مسائل فرهنگی، نقش سازمان را تلاش برای معبرگشایی در مسیر فرهنگ معرفی نمود.

 حسین آذرنیا در ویژه برنامه خاکریز آسمانی که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و خاتمه هفتمین جشنواره تابستانی تبریز برپا شده بود، بر اهمیت توجه به مسائل فرهنگی در لایه های مختلف جامعه تاکید نمود.
به گفته وی، امروز تهاجم فرهنگی از همه سو در حال طغیان و فشار آوردن به ملت آزاده و متدین ماست و به همین جهت لازم است مانند سالهای پر افتخار دفاع مقدس لباس رزم بپوشیم و به میدان کارزار فرهنگی وارد شویم.
آذرنیا تصریح کرد: در این میان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز مانند یک تخریب چی وارد عرصه شده تا معبر سالمی برای شهروندان به وجود بیاورد و زمینه عبور آنان را از این کارزار به سلامت فراهم نماید.
مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در این ویژه برنامه با قدردانی از نقش شهدا و ایثارگران در سالهای دفاع مقدس گفت: امروز روز عرصه نبرد فرهنگی است و در این راه تمامی اهالی فرهنگ و هنر و تلاشگران این حوزه ها باید به شکلی متحد وارد عرصه شوند.
آذرنیا تبریز را شهر عاشوراییان معرفی نمود و بر معرفی و گرامی داشت شهدای عاشورایی شهر تبریز به شکلی در خور شان این بزرگان تاکید نمود.
وی افزود: اکنون در نبردی دیگر هستیم و همانطور که در سالهای دفاع مقدس از کیان میهن و خاک ایران دفاع نمودیم، امروز هم باید از هویت فرهنگی کشورمان دفاع کنیم.
مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در خاتمه خطاب به اهالی فرهنگ شهر گفت: آماده همکاری با اهالی فرهنگ شهر هستیم و از نظرات و پیشنهادات صاحب نظران در خصوص مسائل فرهنگی مرتبط با فعالیتهای سازمان با روی گشاده استقبال می کنیم.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.