کد خبر : 162
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 تیر 1392 - 17:07

مدیریت و مالکیت باشگاه ماشین سازی هفته آینده مشخص میشود

مدیریت و مالکیت باشگاه ماشین سازی هفته آینده مشخص میشود

رحمان ایمان نژاد:تکلیف مدیریت و مالکیت باشگاه ماشین سازی هفته آینده مشخص میشود/ انتخاب هیئت مدیره جدید قانونی نیست

 

بعد از حواشی ایجاد شده پیرامون تعطیلی تمرینات تیم فوتبال ماشین سازی، نائب رئیس هیئت فوتبال استان در گفتگو با آناج گفت: کسی مانع تمرینات تیم نشده بلکه هیئت فوتبال درصدد حل مشکل مدیریت و مالکیت باشگاه می باشد تا تیم با پشتوانه مناسبی راهی رقابت ها شود.
سرویس ورزشی آناج:  بعد از سقوط تیم فوتبال ماشین سازی تبریز به لیگ دسته دو فوتبال و عدم حمایت موسسه کوثر از این باشگاه چندی پیش مدیر عامل باشگاه ماشین سازی طی کنفرانس خبری به معرفی هیئت مدیره جدید باشگاه پرداخت و چندی قبل هم با اعلام سرمربیگری سید جواد موسوی در این تیم، خبر از شروع تمرینات ماشین سازی داد که دیروز با خبر شدیم تمرینات تیم شروع نشده تعطیل شدند تا تکلیف مالکیت و مدیریت باشگاه مشخص شود.

در این راستا “رحمان ایمان نژاد” نائب رئیس هیئت فوتبال استان در گفتگو با خبرنگار ورزشی آناج در تشریح دلیل تعطیلی تمرینات ماشین سازی گفت: کسی مانع تمرینات تیم نشده بلکه هیئت فوتبال درصدد حل مشکل مدیریت و مالکیت باشگاه می باشد تا تیم با پشتوانه مناسبی راحی رقابت ها شود.

ایمان نژاد در مورد وضعیت باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: این تیم بعد از انصراف دکتر دبیری مدتی توسط هیئت فوتبال استان اداره شد و در نیم فصل اول رقابت ها طبق قراردادی هیئت فوتبال مالکیت تیم را به موسسه جوانان خیر واگذار نمود که در مدت حضور این موسسه پیشرفت های خوبی در این تیم مشاهده شد ولی متاسفانه بنا به دلایلی موسسه جوانان خیر منحل شد و کوثر طبق جلسه ای در استانداری وامدار تعهدات جوانان خیر شد که در ابتدای کار نیز کمک چند میلیاردی به تیم تراکتورسازی تبریز داشت.

وی در ادامه افزود: با وجود کمک نزدیک به هشت میلیاردی موسسه کوثر به تیم تراکتور سازی، هیچ گونه کمکی از سوی این موسسه به تیم ماشین سازی انجام نشد و موسسه کوثر طی نامه ای رسمی اعلام نمود هیچ گونه تعهدی در مورد تیم ماشین سازی تبریز ندارد و شخص قاسمی باید جواب گوی تعهداتش در مورد ماشین سازی باشد نه موسسه کوثر.

نائب رئیس هیئت فوتبال در مورد مورد فعلی باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: مدیریت تیم که به کوثر داده شد بود در حال حاضر هیچ وجود خارجی ندارد و موسسه کوثر هم کتبا اعلام نموده که مدیریت تیم ماشین سازی را قبول ندارد و هیچ مسئولیتی در این مورد ندارد.

وی در ادامه افزود: هیئت فوتبال استان تیم را از استانداری تحویل گرفته است و در حال حاضر هم با آنها مذاکره کرده ایم که با توجه به عدم تیم داری موسسه کوثر تکلیف ماشین سازی را روشن کنند، امروز هم طی مراجعه به استانداری درخواست تعیین تکلیف تیم را داشتم که اعلام کردند هفته آینده مسئولین ورزش استان به همراه مدیران کارخانه و هرکسی که میتواند به تیم کمکی کند طی جلسه ای تکلیف مدیریت باشگاه را مشخص می کنند.

ایمان نژاد در ادامه افزود: بعد از مشخص شدن تکلیف مدیریت باشگاه از طریق هیأت فوتبال تیم به اسپانسرهایی که قصد حمایت از آن را دارند واگذار میشود تا در فصل جدید ماشین سازی با حمایت های مالی مناسب در رقابت های لیگ دسته دو فوتبال شرکت کند.

ایمان نژاد در پاسخ به خبرنگار آناج در مورد تلاش مدیر عامل فعلی برای جذب اسپانسر نیز گفت: وقتی مسئولیت تیم مشخص نیست مدیر عامل نمیتواند وضعیت مالکیت آن را مشخص کند. حتی در مورد انتخاب سرمربی هم ایشان هیچ مسئولیتی ندارند البته اگر جوانان خیر مربی مشخص کرده که حرفی نداریم ولی اول بیاید بدهی های تیم را بدهد و اگرنه در اولین گام باید بدهی های مالی تسویه شود تا طبق آئین نامه بتوانند قرارداد بازیکنان و کادر فنی را منعقد کنند.

وی همچنین اظهار نمود: سرمربی تیم را هیئت فوتبال باید انتخاب کند نه آقای سینا اصل محمدپور چون ایشان در حال حاضر قانونا مدیر عامل تیم نمی باشند و به وی اعلام کرده ایم تا کسب تکلیف از استانداری تمرینات تیم انجام نشود.

ایمان نژاد در مورد ادغام ماشین سازی با باشگاه مقاومت سپاه نیز گفت: اگر اعلام شده که سپاه بصورت همه جانبه از ماشین سازی حمایت میکند ما هم از این کار استقبال میکنیم ولی هنوز سپاه هیچ درخواستی برای مالکیت باشگاه نداده در حالی که اگر باشگاه مقاومت یا سپاه پاسداران استان درخواست مالکیت و حمایت از تیم را بدهد بدون هیچ چشم داشتی و دریافت ریالی پول امتیاز تیم را به آنها می دهیم، در حالی که قیمت تیم در لیگ دسته دو شاید حدود ۴۰۰ میلیون تومان باشد ولی حاضریم به رایگان امتیاز را در اختیار سپاه قرار دهیم.

ایمان نژاد در مورد انتخاب هیئت مدیره جدید از طرف مدیر عامل باشگاه نیز گفت: مدیر عامل حق انتخاب هیئت مدیره را ندارد. اگر قاسمی به عنوان مالک باشگاه نامه مکتوبی به مدیر عامل دهد که فلان افراد را برای هیئت مدیره مشخص کرده ام، ما نیز قبول میکنیم ولی مدیر عامل شخصا این کار را کرده که قانونا نیز درست نمی باشد و ما هم هیئت مدیره جدید را قبول نمیکنیم.

نائب رئیس هیئت فوتبال در خاتمه خبر از تلاش هیئت فوتبال استان و رایزنی با مدیران استانی و شرکت ماشین سازی برای برگرداندن مدیریت و مالکیت باشگاه به شرکت ماشین سازی در دولت فعلی یا دولت جدید را داد تا تیم فوتبال ماشین سازی نیز همانند دیگر باشگاه ها از حمایت بخش صنعت برخوردار باشد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.