کد خبر : 1622
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 مهر 1393 - 9:43

توهین شنیع به محسن دلیر ، چرا و به چه قیمتی

توهین شنیع به محسن دلیر ، چرا و به چه قیمتی

یکی از وبسایتهای خوب هواداری تراکتور که انصافا با اتخاذ رویه منطقی به تحلیل و بررسی مسائل ، حواشی و اخبار پیرامون تیم تراکتورسازی تبریز می پردازد امروز به صورت ناشیانه و احساسی مطلب ناشایستی را در خروجی خود قرار داده است.

این سایت در نوشته خود در دفاع از تونی و جلالی با اتخاذ رویه ای غیرمعمول و استفاده از ترکیباتی غیر اخلاقی به محسن دلیر بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز تاخته است.

به این دوستان که همواره ثابت کرده اند تراکتورسازی تبریز بر هر فرد و گروه، مربی و بازیکنی ارجحیت دارد توصیه می نماییم با حذف و یا اصلاح توهین های صورت گرفته در این نوشته اخیرشان راجع به بازیکن واقعا محجوب تیم تراکتورسازی محسن دلیر این اشتباه فاحش خود را جبران نمایند.

زیرا کاربرد کلماتی سخیف و غیر اخلاقی به هیچ وجه شایسته و در شان این سایت هواداری خوب و تاثیر گذار از یک سو و بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز نیست.

ممکن است کسی موافق و مخالف کار رسول و یا یک بازیکن قبلا نیمکت نشین باشد  و عاشق مرد محبوب و قدرتمندی مانند تونی و یا جلالی و یا علی کریمی.

ولی این به هیچ کس این حق را نمی دهد که با ادبیاتی مملو از توهین و فحاشی که قابلیت پیگیری قضایی و حقوقی را نیز دارد در مورد بازیکن زحمت کش تیمش بنویسد.

البته کسی در این میان منکر زحمات مربیان بزرگی نظیر جلالی و قهرمانی استاد مسلم فوتبال تونی الویرا با تیم تراکتورسازی تبریز نیست.

توصیه برادرانه ما به مدیر این سایت حذف و یا جرح و تعدیل توهین های به کار رفته در این مطلب احساسی است که با عجله و ناراحتی نوشته شده است.

کار خبری و اطلاع رسانی کاری خطیر و حساس است و با یک نقطه و یا یک حرف اضافه معنا و مفهوم جمله ای عوض می شود چه برسد به اینکه از کلماتی با بار سنگین روانی استفاده شود.

 

 

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 12 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

تراکتورچی پنجشنبه , ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۹:۴۳

چند خط برای استاد دلیر

۴ ساعت قبل درتراکتورسازی نظر بدهید ۴۱ بازدید

ارو پنج تا گل زده لیگ برتر تو لیگ برتر…
روزی صد تا مصاحبه میکنه…!
جلالی و کیروش و سعید دقیقی و زمین زمان رو هم قبول نداره…! ! !
فقط رسول خطیبی رو خدا میدونه …!
حالا اینا به کنار….!
امروز یه مصاحبه کرده گفته :
تونی یک سری کارهایی ! ! ! میکرد که برای سکوها خوشایند بود! ! !
اما…! ! ! !
آقا رسول به لحاظ شخصیتی ! ! ! و عملکرد فنی اش ! ! ! در قلب همه ی مردم تبریز جای دارد…!!!

*******************************************
استاد به جای مصاحبه بزار یخ رو نیمکتت باز بشه…و یه جام برای مردم تبریز! ! ! بیارین ! بعدا از مال تونی بالا برین…! ! !
همین اقا رسولت اگه همین دقیقی و انصاری فرد رو تو تیمش داشت دو ثانیه هم بهت بازی نمیرسید…!

*
* در ضمن دقت کنید کی اول مصاحبه میکنه و داره زر میزنه ! ! ! با پیرمردی که پرتغال نشسته و داره میگه لذت میبرم تیمم صدرجدوله ! ! ! ****
علی کریمی بایرن مونیخ دیده تو امارات برترین مربی های دنیا رو دیده ! فنی تونی ( نایب قهرمان اروپا) رو تایید میکنه ! ! ! اون وقت این اقا که جز رسول کسی رو ندیده میگه بخاطر یک سری کارهایی ! ! ! فقط برای سکوها ! ! ! محبوب بود….!

اگه این حرفا رو واسه ”عزیز کردنت ‘” پیش رییست زدی که خیلی اشتباه کردی…اگه واسه محبوب شدن خودت زدی…بازم اشتباه کردی…! ! !
*
*
*
در آخر
چه بسیار سگ هایی که در مرگ شیر ها رقصیدند و پایکوبی کردند اما غافل از اینکه شیر همیشه شیر می ماند و سگ سگ….!!

حامد زاهدی پنجشنبه , ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱

با سلام و خسته نباشید خدمت همکاران عزیز
ممنون بابت تذکرتون باید عرض کنم که با نویسنده خاطی برخورد شده و مطلب پس از حدود ۱۵ دقیقه به کلی پاک شد و اصلاحیه ای منتشر شد.
این نوشته با اهداف تراکتورچی متناقض بوده و نویسنده درصدد ایجاد تنش بین هواداران با دلیر و تراکتورچی و نهایتا ایجاد حاشیه برای تراکتور بوده است.
تراکتورچی به این نویسنده خبری اعتماد کرد و اجازه داد اخبار دیگر تیم تبریز را منتشر کند اما با سوئ استفاده مواجه شد
مجددا از هواداران عزیز و فهیم عذرخواهی می کنیم
http://www.tractorchi.ir/575/%da%86%d9%86%d8%af-%d8%ae%d8%b7-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%af-%d8%af%d9%84%db%8c%d8%b1.html

تی تی مجید پنجشنبه , ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸

آقای زاهدی نویسندمطلب خودتی
داری کی رو قول می زنی
از اول حاشیه سازی تورو برای رسول خطیبی و تیمش شاهدیم.
خجالت بکش و توبه کن

منصور پنجشنبه , ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۰

تونی دلقکی بیش نبود دلیر راست میگه هرکی هم بهش توهین کرده شخصیت خانوادگیشو نشون داده

حامد زاهدی پنجشنبه , ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۱

[quote name=”تی تی مجید”]آقای زاهدی نویسندمطلب خودتی
داری کی رو قول می زنی
از اول حاشیه سازی تورو برای رسول خطیبی و تیمش شاهدیم.
خجالت بکش و توبه کن[/quote]
ون[quote name=”تی تی مجید”]آقای زاهدی نویسندمطلب خودتی
داری کی رو قول می زنی
از اول حاشیه سازی تورو برای رسول خطیبی و تیمش شاهدیم.
خجالت بکش و توبه کن[/quote]
دوست عزیز تی تی مجید
نویسنده مطلب امیر اسلامی هست که میتونید به راحتی تو صفحه مطلب ببینید یا تو صفحه اصلی سایت زیر عنوان مطلب نوشته و آی پی نویسنده و زمان ورودشونم ثبت میشه اسلامی هم تا حدودی شناخته شده هست و خبرنگار ورزشی هست تا وقتی نمی دونید تهمت نزنید

م پنجشنبه , ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۴

[quote name=”منصور”]تونی دلقکی بیش نبود دلیر راست میگه هرکی هم بهش توهین کرده شخصیت خانوادگیشو نشون داده[/quote]

دلقک تویی که با این حرفت باعث شدی کلی بهت بخندم

حسن پنجشنبه , ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۶

کار بعضی از سایتهای به ظاهر طرفداری از تراختور ایجاد حاشیه برای تیم است این سایتها جزء رسانه های زرد هستند از دستهای پشت پرده خط می گیرند که تخریب کنند سمپاشی کنند اینها دشمن آذربایجان هستند اینها ستون پنجم بدخواهان آذربایجان هستند پارسال هم این سایتها مسعود ابراهیم زاده را هدف قرار دادند امسال هم اول خطیبی بعد احمد زاده بعد کامدار الان هم دلیر ! دقیقا دست روی جوانان آذربایجان می گذارند تا در آنها ایجاد یاس و بدبینی نسبت به تیم و وطنشان نمایند اینها از به ظهور رسیدن قهرمان وطنی می ترسند و می خواهند خارجیها یا افرادی مثل علی کریمی را مثل قهرمان به خورد ما بدهند چرا آذربایجان نسبت به فرزندان خود غریبه نسبت به خارجیها مهربان شده؟

امیر پنجشنبه , ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۶

منصور دلقک خانوادته! تونی کسی هست که فینال لیگ قهرمانان اروپا رو تجربه کرده که برای مربیان ایرانی توپ جمع کن بودن تو این بازی یک رویاست!واجب نیست وقتی ازفوتبال چیزی نمیدونی زر بزنی!

امیر پنجشنبه , ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۸

دلیر نباید خودشو وارد حاشیه کنه. چون که فعلا چیزی نشد! کل گلهای زده ایشان برای ترختور فقط ۵ تاست( به تعداد انگشتای یک دست).ایشان کار ست ترش از الان شرو شد ونباید وارد حاشیه بش

سایمان پنجشنبه , ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۹

توهم با توهین به تونی شخصیت خانوادگیتو نشون دادی….

سایمان پنجشنبه , ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۲

دلیر با بازی و گلزنی خودش چند روزیست مطرح شده ، دستش درد نکنه اما نباید ناشیانه خودشو وارد حاشیه بکنه و هوادار نباید زحمات هیچ بازیکن ی مربی و… که برای تراکتور زحمت کشیدن رو ز یاد ببره.

تورك اوغلو جمعه , ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۶:۵۹

سلام.
صحبتهای دلیر مورد تائید نیست. اما نوشته این به اصطلاح خبرنگار بسیار شنیع و زننده بود. متن نباید تحت تاثیر حاشیه قرار گیرد. تمام فعالیتهای ما در جهت سربلندی آذربایجان عزیز است. هرکس در این جهت تلاش کند برادر ماست و هرکس در خلاف جهت حرکت کند دشمن ماست.اما سرمایه‌گذاری ما بایستی بر روی دلیر مردانی متمرکز شود که سالیان سال سرباز آذربایجان بمانند.