کد خبر : 1623
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 مهر 1393 - 10:31

جدال جلالی با خطیبی/ رویارویی بهترین خط حمله و دفاع لیگ

جدال جلالی با خطیبی/ رویارویی بهترین خط حمله و دفاع لیگ

فردا رسول خطیبی مربی حال حاضر تیم تراکتورسازی جدالی سخت با سرمربی اسبق تیم تراکتورسازی استاد مجید جلالی دارد.

تراکتورسازی تبریز با داشتن بهترین خط حمله لیگ فردا رودروی تیمی قرار می گیرد که به گواه آمار بهترین خطر دفاع لیگ برتر تا اینجای کار را دارد.
جدال مربی کاریزماتیک و جوان تراکتورسازی با معلم فوتبال دیدنی و جالب خواهد بود.
در روی کاغد دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و سایپا شاید یکی از بازیهای بسته و کم گل لیگ باشد اما اتفاقات و حواشی رفتن جلالی از یک سو، تلاش خطیبی و یاران سرخپوش او برای ماندن در صدر از سوی دیگر و تقلای هر دو تیم برای رسیدن به جام و ثبت برتری بر دیگری نتیجه ی دیگری را برای بازی فردا متصور می نماید.
بازی فردا هرچه باشد تاثیر شگرفی در نتایج دیدارهای بعدی دو تیم سایپا و تراکتورسازی تبریز خواهد گذاشت هرچند شاید دو مربی بعد از بازی بگویند که این بازی را فراموش کرده ایم و به بازی بعدی فکر می کنیم.
تیم تراکتورسازی تبریز تا اینجای کار با ۲۰ گل زده و ۶ گل خورده آمار قابل توجهی از خود به جای گذاشته است.
این تیم به همراه تیم استقلال با ۶ پیروزی بیشترین برد را به نام خود ثبت نموده است.
اما هرچند ۹ گل خورده توسط تیم تراکتورسازی آماری جالب برای این تیم به نظر نمی رسد اما به یاد داشته باشیم که بازیهای تهاجمی و تماشاگر پسند این تیم با تیمی کاملا هجومی توانسته است ضعف نسبی خط دفاع این تیم را بپوشاند.
در مقابل تیم سایپا با یازده گل زده و ۵ گل خورده به عنوان تیمی محتاط و محافظه کار تا اینجای کار توانسته عملکرد خوبی داشته باشد.
بازی بسته این تیم شاید خط آتش و مثلث گلزنان تیم تراکتورسازی تبریز را متوقف نماید اما از یاد نبریم که بازی بسته تیم ها همیشه در مقابل تیم حریف جواب نمی دهد و به احتمال قوی خلاقیت های فردی و توانایی های تکنیکی بازیکنان فردا کلید گشایش دروازه های تیم سایپا به دست تراکتورسازان باشد.

 

 

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.