کد خبر : 16236
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مهر 1397 - 20:17

ساکت: آذربایجان شرقی پتانسیل میزبانی از برزیل و آرژانتین را دارد

ساکت: آذربایجان شرقی پتانسیل میزبانی از برزیل و آرژانتین را دارد

دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به ظرفیت‌های فیزیکی آذربایجان شرقی که برای برگزاری مسابقات بین‌المللی و به خصوص فوتسال فراهم شده، قطعاً این استان ظرفیت میزبانی از مسابقه با تیم‌هایی چون برزیل، آرژانتین و… را دارد.

 

محمدرضا ساکت، در حاشیه برگزاری دیدار ایران و اوکراین در روز پایانی مسابقات چهارجانبه فوتسال تبریز اظهار داشت: آذربایجان شرقی و تبریز به خصوص در سال ۲۰۱۸ که با انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی همراه بوده، ظرفیت‌های مختلفی را در برگزاری رویدادهای بین‌المللی داشته که یکی از آنها در حوزه توریسم ورزشی است.

وی افزود: برگزاری مسابقات چهارجانبه فوتسال نیز در همین راستا بود. قبلاً ظرفیت‌های خوب مدیریتی آذربایجان شرقی و فرهنگ بالای مردمی آن اثبات شده است. هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان این استان نیز همواره به عنوان یکی از موفق‌ترین هیئت‌های ورزشی و ادارات کل بوده است.

دبیر کل فدراسیون فوتبال ادامه داد: آذربایجان شرقی و تبریز همیشه حامی تیم‌های ملی بوده‌اند. ما شاهد برگزاری یک تورنمنت موفق با حضور تیم‌هایی خوب در تبریز بودیم که بابت آن از مسئولان و مردم آذربایجان شرقی تشکر می‌کنم.

ساکت در رابطه با ظرفیت‌های تبریز برای میزبانی از مسابقات بین‌المللی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های فیزیکی آذربایجان شرقی که برای برگزاری مسابقات بین‌المللی و به خصوص فوتسال فراهم‌شده، قطعاً این استان ظرفیت میزبانی از مسابقه با تیم‌هایی چون برزیل، آرژانتین و… را دارد.

وی در پایان گفت: نوسازی که امروز در سالن پورشریفی صورت گرفته، نشان‌دهنده همت و جدیت مسئولان این استان در برگزاری رویدادهای بین‌المللی است که این پتانسیل در برنامه‌ریزی‌های آینده مدنظر خواهد بود.

 مسابقات چهارجانبه فوتسال تبریز با حضور تیم‌های ملی ایران، ژاپن، اوکراین و بلاروس از اول تا چهارم مهرماه در تبریز برگزار شد که تیم ملی ایران با کسب ۷ امتیاز در ۳ بازی به مقام قهرمانی مسابقات دست یافت. اوکراین با ۶ امتیاز دوم شد، تیم‌های ژاپن و بلاروس به ترتیب با ۲ و یک امتیاز در رده‌های سوم تا چهارم جدول قرار گرفتند. این رقابت‌ها به صورت دوره‌ای در سالن پورشریفی تبریز برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.