کد خبر : 1636
تاریخ انتشار : شنبه 12 مهر 1393 - 8:17

نامه قدردانی شهردار تبریز از ۱۹ نماینده استان در مجلس شورای اسلامی

نامه قدردانی شهردار تبریز از ۱۹ نماینده استان در مجلس شورای اسلامی

 شهردار تبریز با ارسال نامه به ۱۹ نماینده استان در مجلس شورای اسلامی، از اقدام مجلس شورای اسلامی در تصویب لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم و معافیت موسسات و سازمان های وابسته به شهرداری از پرداخت مالیات قدردانی کرد.

دکتر صادق نجفی در این نامه، معافیت موسسات و سازمان های وابسته به شهرداری از پرداخت مالیات را نقطه عطفی در تعامل شهرداری‌های کشور و مجلس شورای اسلامی خواند و افزود: اهتمام مجلس شورای اسلامی در تصویب لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم و معافیت موسسات و سازمان‌های وابسته به شهرداری از پرداخت مالیات، گام ارزشمندی است که دلگرمی خادمان شهر را در تحقق «مدیریت جهادی» از رهگذر پیگیری اهداف ایده‌آل زندگی شهروندی و ارتقای شاخص‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و خدماتی شهر، در پی خواهد داشت.

وی تاکید کرده است: شهرداری‌های کشور، با توجه به رسالت خدمتگزاری بی‌وقفه، نیازمند حمایت و همراهی مجدانه نماینده ملت در مجلس شورای اسلامی هستند.

نجفی در ادامه با تقدیر از  نقش ارزنده نمایندگان استان در تصویب این لایحه خاطرنشان کرد: همت نمایندگان دلسوز و متخصص استان در مجلس شورای اسلامی، گواه بارز تاکید ایشان بر رسالت نمایندگی و پیگیری حقوق شهروندان بوده و نقطه عطفی در تعامل شهرداری‌های کشور با «خانه ملت» به شمار می‌رود.

 شهردار تبریز در پایان این نامه ابراز امیدواری کرده است  تصویب این قانون در کنار تدوین برنامه‌های تحول‌محور شهرداری تبریز در سند چشم‌انداز بیست ساله کشور، زمینه‌ساز تحقق جایگاه بی‌بدیل «تبریز، فیروزه جهان اسلام» باشد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.