کد خبر : 1654
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مهر 1393 - 8:07

اکبرزاده: حقمان کسب سه امتیاز بود/ لیدرهای تراکتور نیز ماشین را تشویق کردند

اکبرزاده: حقمان کسب سه امتیاز بود/ لیدرهای تراکتور نیز ماشین را تشویق کردند

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز با اشاره به تساوی این تیم در برابر صنعت نوین آبادان گفت: حق تیم ماشین سازی در این دیدار اصلا مساوی نبود و انصافا باید پیروز این میدان می بودیم.

 عیسی اکبرزاده اظهار داشت: مصدومیت دورازه بان ماشین سازی تبریز و اشتباهات دفاعی باعث شد تا به تک امتیاز این بازی قناعت کنیم.

وی گفت: تیم ماشین سازی تبریز علی رغم اینکه دیرهنگام بسته شده است و بدون انجام دیدارهای تدارکاتی و آماده سازی مناسب در مسابقات حضور یافته است اما در بازی اول نمایش خوبی داشت.

اکبرزاده با اعلام اینکه بازی تیم ماشین سازی هواداران و مدیران این تیم را کاملا امیدوار ساخت گفت: دیروز علاوه بر حضور هواداران ماشین سازی تبریز تعدادی از لیدرها و هواداران تیم تراکتورسازی نیز با حضور در باغشمال به تشویق تیم قدیمی تبریز پرداختند.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز با اشاره به حضور ۵ هزار هوادار در اولین بازی تیم ماشین سازی تبریز در ورزشگاه باغشمال گفت: استقبال هواداران از ماشین سازی تبریز در طول چند سال اخیر کم شده بود که حضور گسترده هواداران در بازی هفته اول نویدگر حضور دوباره دهها هزار هوادار تیم ماشین سازی تبریز در بازیهای داخلی این تیم خواهد بود.

اکبرزاده افزود: حضور مدیرعامل فعلی وسابق باشگاه تراکتورسازی به همراه جمعی از هواداران تیم تراکتورسازی و لیدرهای این تیم در بازی تیم ماشین سازی نشانگر وجود نوعی اتحادو برادری در بین دو تیم تراکتورسازی و ماشین سازی تبریز می باشد.

وی با اشاره به حضور پشکسوتان تیم ماشین سازی تبریز در این دیدار گفت: جایگاه پیشکوستان تیم همواره باید مورد توجه باشد زیرا پیشینه و تاریخ یک باشگاه با وجود پیشکسوتان آن معنا می یابد.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: البته وقتی از پیشکسوت یک باشگاه نیم قرنی صحبت می کنیم منظور مان یک نفر و دو نفر نیست و تمامی افرادی که در طول سالیان مختلف در باشگاه زحمت کشیده و تعصب و حرمت پیراهن ماشین سازی را نگه داشته اند پیشکسوت این تیم هستند و باید به صورت برابر مورد توجه و تکریم قرار گیرند.

وی در پایان از هواداران و پیشکسوتان این باشگاه قدیمی درخواست نمود با حضور بیش از پیش در بازیهای تیم قدیمی تبریز یاریگر مدیراناین باشگاه مردمی در بازگرداندن این تیم قدیمی به روزهای اوج خود باشند.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.