کد خبر : 1667
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مهر 1393 - 5:39

شهردار تبریز: برج خلعت‌پوشان نماد مدنیت، نظم و آگاهی پیشینه شهر تبریز است

شهردار تبریز: برج خلعت‌پوشان نماد مدنیت، نظم و آگاهی پیشینه شهر تبریز است

 شهردار تبریز گفت: همت عمران و آبادانی در مجموعه مدیران و مسئولان شهر تبریز چشمگیر است.

دکتر صادق نجفی در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساماندهی مجموعه برج خلعت‌پوشان، خاطرنشان کرد: ممکن است مسئولان بخش های مختلف شهر، هر یک برنامه‌ای برای پیشرفت وضعیت سازمانی خود داشته باشند، اما آن چه امروز، در مجموعه مدیران شهرداری، استانداری و شورای اسلامی شهر، بارز است، از اتحاد نظر مجموعه مدیریتی استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز، برای تحول اساسی این شهر حکایت دارد.

شهردار تبریز تعامل شهرداری با دانشگاه را استمرار همکاری‌های جمعی شهر تبریز خواند و گفت: تفاهم‌نامه همکاری شهرداری تبریز با دانشگاه این شهر، اولین تفاهم‌نامه‌‌ای است که مورد توجه شهرداری تبریز واقع شده است.

نجفی ادامه داد: رسیدگی به وضعیت مجموعه برج خلعت‌پوشان از مفاد مهم این تفاهم‌نامه است که خوشبختانه با فراهم شدن زمینه‌های لازم، در آستانه اجرا و تاثیرگذاری عملی واقع شده است.

وی دانشگاه تبریز را افتخار تبریز، آذربایجان و ایران خواند و افزود: مدیریت شهری تبریز با برخورداری از این مزیت کم‌نظیر علمی و فرهنگی، ورود عملی پژوهش  و تحقیق را به راهبردهای اداره شهر، هدفگذاری کرده و تا رسیدن به نقطه ایده‌آل، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

نجفی اهتمام شهرداری تبریز در توجه به آثار تاریخی یادآور شد و افزود: آزادسازی و زیباسازی ارک، در کنار رسیدگی اساسی به وضعیت مجموعه مقبره‌الشعرا و ساماندهی محدوده باغی برج خلعت‌پوشان، گواه بارز این توجه ویژه بوده است.

شهردار تبریز با بیان این که توسعه و پیشرفت، تنها با تکیه بر شاخص‌های فرهنگی و تمدنی به سرمنزل ایده آل خود خواهد رسید، گفت: برج خلعت‌پوشان به عنوان یکی از اصلی‌ترین شاخص‌های مدنیت، نظم و آگاهی مدیریت شهر تبریز در گذشته، مطرح بوده و با آغاز ساماندهی اساسی، در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: امکان‌سازی استفاده شهروندان از این ظرفیت کم‌نظیر از مهم‌ترین اهداف فرهنگی و تاریخی شهرداری تبریز بوده و در برنامه سال آینده نیز مورد توجه شهرداری تبریز خواهد بود.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.