کد خبر : 16693
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1397 - 4:33

شهرداری خونه به خونه را هم از سد راه برداشت

شهرداری خونه به خونه را هم از سد راه برداشت

تیم شهرداری تبریز توانست در خانه خود تیم خونه به خونه بابل را شکست دهد.

imageتیم شهرداری تبریز توانست در خانه خود تیم خونه به خونه بابل را شکست دهد.

دیدارهای روز دوم هفته ششم لیگ دسته یک فوتبال کشور ظهر امروز با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد که در یکی از این دیدارها شهرداری تبریز میهمانش را با شکست بدرقه کرد.

تیم فوتبال شهرداری تبریز که در دیداری خانگی به مصاف خونه به خونه بابل رفته بود در پایان ۹۰ دقیقه موفق شد حریف خود را با شکست بدرقه کند.حیدر جعفری برای این دیدار وحید مهدی خانی، مهدی قریشی، مهدی حسین زاده، مهدی رستم زاده، محمدرضا زینال خیری، احمد کامدار، رسول پیرزاده، سجاد رهبر (۵۸-امیر خدائی)، سیامک رضایی (۹۰-علی نویدی)، فرشاد بیابانی (۸۱-دانا نقشبندی) و بابک نوین به میدان فرستاد.

شاگردان حیدر جعفری در نیمه نخست این بازی عملکرد بهتری نسبت به تیم مهمان داشتند و توانستند در چند صحنه دروازه خونه به خونه را تهدید کنند اما بدشانسی مهاجمان شهرداری مانع فروپاشی دروازه تیم مهمان شد.حملات شهرداری تبریز برای رسیدن به گل برتری در این دیدار ادامه داشت تا اینکه احمد کامدار در دقیقه ۳۵ بازی فرشاد بیابانی را در موقعیت گل قرار داد و این بازیکن توانست گل نخست این دیدار با به ثمر برساند. بازی دو تیم در ادامه با برتری یک-صفر شهرداری تبریز دنبال شد تا نیمه نخست این دیدار با همین نتیجه به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز شهرداری تبریز عملکرد بهتری داشت و موفق شد دروازه خود را بسته نگه دارد، این تیم در ادامه بازی نیز موقعیت هایی روی دروازه تیم حریف خلق کرد اما حملات بازیکنان شهرداری بی ثمر بود تا این دیدار در نهایت با برتری یک-صفر شاگردان حیدر جعفری به پایان برسد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.