کد خبر : 1674
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1393 - 17:16

عیبی یوخ ! هواداران ماشین سرود برادری خواندند

عیبی یوخ ! هواداران ماشین سرود برادری خواندند

گفتگو با هوادار متعصب ماشین سازی، رضا درخشان معروف به رضا سلمانی به خاطر تلاش و سعی جانانه وی در ایجاد انگیزه در هواداران ماشین سازی برای تشویق تیم در هفته گذشته.

هفته گذشته تیم ماشین سازی تبریز علی رغم بازی خوب خود در خانه ناباورانه تن به تساوی داد تا هواداران ماشین سازی با شعار عیبی یوخ به بازیکنان روحیه بدهند.

تیمی که تمرینات و تست گیری های آن تنها یازده روز مانده به مسابقات آغاز شده بود در شروع خوب نشان  داد تا هواداران به تیمشان امیدوار باشند.

حضور پرتعداد هواداران ماشین سازی تبریز در باغشمال باعث خوشحالی هواداران قدیمی تیم شد. حدود ۵ هزار هوادار در بازی روز دوشنبه هفته گذشته حضور داشتند.

رضا درخشان: باید دوران نوینی را برای ماشین سازی رقم بزنیم
رضا درخشان (سلمانی) هوادار متعصب تیم ماشین سازی تبریز در این مورد می گوید: ما ماشین سازی تبریز را دوست داریم باید منیت ها کنار گذاشته شود.
وی با انتقاد از جو سازی بر علیه برخی افراد می گوید: باید با فراموش کردن گذشته تنها به فکر تیم باشیم.
رضا درخشان ادامه می دهد: در بازی هفته اول وقتی یک بازیکن توپی را خراب کرد یک نفر از هواداران برخورد مناسبی نداشت که به او نیز باید بگوییم با تشویق بازیکن و “عیبی یوخ” گفتن بازیکن هم به اشتباه خود پی می برد و بهتر از قبل بازی می کند.
وی ادامه می دهد: فصل مسابقات تازه شروع شده است و نباید جو نادرستی در تیم بوجود بیاوریم.
وی می گوید: در اروپا یک تیم وقتی می بازد  هواداران باز هم تیم را تشویق می کنند چون آنها می دانند که بازیکنان و تیم تمام سعی خود را کرده است و تیم بازیهای بعدی را هم باید ببرد.
این هوادار متعصب ماشین سازی می گوید : در بازی گذشته ما برای اولین بار چند شعار جدید در بازی ماشین سازی تبریز دادیم و حتی زمانی که بازیکنی اشتباهی داشت و یا گل خوردیم و بازی مساوی شد عیبی یوخ گفتیم.
رضا سلمانی در پایان گفت: پیشکسوتان وبزرگان تیم انتظار دارند که این روحیه در تمامی بازی ها وجود داشته باشد. همه طرفداران ماشین سازی با هم برادر هستند و باید به فکر تیم ماشین سازی تبریز باشیم.

کانون های پیشکسوتان و هواداران ماشین سازی ایجاد می شود (کلیک کنید)

استاندار آذربایجان شرقی: به دنبال احیای تیم ماشین سازی هستیم (کلیک کنید)

اکبرزاده: حقمان کسب سه امتیاز بود/ لیدرهای تراکتور نیز ماشین را تشویق کردند (کلیک کنید)

تک امتیاز ماشین سازی در گام نخست (کلیک کنید)

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

آیدین شنبه , ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۴

رسانه های سراسری کشور جمهوری اسلامی ایران اسم تیم صدر نشین لیگ برتر فوتبال جمهوری اسلامی ایران چیست ؟ کجای روزنامه های میشود نام این تیم را یافت ؟ غیر از اینه که بازم دست کشور های بیگانه و منافق و استعمار گر در کار هست تا از این طریق در ایران ما مسئله و مشکل قوم گرایی را دامن بزنند ؟! نکنه با آمریکا و اسرائیل و انگلیس و ترکیه و جمهوری آذربایجان دست به یکی شده اید . نکنه از حیدر علی اف و الهام علی اف و اردوغان و آتا ترک و اعلچی بئی دست در دست هم گذاشته اید و کشتی کشتی دلار می گیرید ؟