کد خبر : 1679
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 مهر 1393 - 12:37

شهادت یاران ناجا، اراده نستوه نیروی انتظامی را به جهانیان متذکر شد

شهادت یاران ناجا، اراده نستوه نیروی انتظامی را به جهانیان متذکر شد

 شهردار تبریز با ارسال نامه ای به فرمانده نیروی انتظامی کشور، شهادت جمعی از دلاورمردان نیروی انتظامی را در حادثه سقوط هوایپما در جنوب شرق کشور تسلیت گفت.

 دکتر صادق نجفی در نامه خود خطاب به سردار سرتیپ‌دوم پاسدار اسماعیل احمدی‌مقدم آورده است: شهادت جمعی از یاران صدیق ناجا در حادثه سقوط هواپیمای ناجا در شمال‌شرق کشور، اگر چه ضایعه دردناک و جانکاهی است؛ اما تقارن آن با هفته نیروی انتظامی، بار دیگر آرمان متعالی سبزقامتان نیروی انتظامی را که همان رسیدن به مقام رفیع شهادت در راه حفظ امنیت و آرامش کشور است، متجلی ساخت.

وی در ادامه این نامه با محکومیت حادثه تروریستی سراوان در روزهای اخیر خاطرنشان شده است: ملت با تقدیم شماری از فرزندان رشید و مومن خود در راه مبارزه با اشرار مرزهای شرقی، اراده نستوه خود را برای مبارزه با تروریسم، به جهانیان متذکر شد.

شهردار تبریز «شهادت» را آرمان مقدس مسئولیت در نظام اسلامی دانسته و آورده است:  بی‌شک شهادت یاران صدیق ناجا در این حادثه جانکاه، عزم پولادین نیروی انتظامی را در مبارزه با زمینه‌های ناامنی و شرارت، قوت خواهد بخشید.

دکتر نجفی خاطرنشان کرده است: این جانب، ضمن اظهار تاسف عمیق از حادثه روی داده، تسلیت صمیمانه خود و شهروندان تبریزی را خدمت نیروی انتظامی قهرمان، خانواده‌های سوگوار و آحاد ملت ایران اعلام داشته و از خداوند منان، صبر جمیل و اجز جزیل را به عموم داغ‌دیدگان این حادثه دردناک اعلام می‌کنم.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.