کد خبر : 1687
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 مهر 1393 - 16:56

باغ آبادی: ماشین سازی تبریز به لیگ بالاتر می‌رود

باغ آبادی: ماشین سازی تبریز به لیگ بالاتر می‌رود

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: هرچند در دو بازی گذشته تنها یک امتیاز گرفته ایم اما اطمینان داشته باشید ماشین سازی امسال به لیگ بالاتر راه پیدا می‌کند.

غلامرضا باغ آبادی با بیان این که چمن مصنوعی فوتبال را خراب می کند، گفت: بخشی از بازی نه چندان خوب امروز ما به دلیل بازی در زمین چمن مصنوعی بود.

 

باغ آبادی پس از پایان دیدار غروب سه‌شنبه تیم های وحدت قم و ماشین سازی تبریز در لیگ آزادگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با وجود این که می‌توانستیم برنده بازی باشیم اما از چند موقعیت عالی و نزدیک به صد درصد گل استفاده نکردیم اما حریف در هر نیمه ۲ موقعیت گل ایجاد کرد که هر دو موقعیت را هم به گل تبدیل کرد و برنده بازی شد.

 

وی گفت: بابت کسب این برد به تیم وحدت قم تبریک می‌گویم و پس از شکست چیزی برای دفاع کردن از آن وجود ندارد بلکه باید تلاش کنیم و بیشتر تمرین کنیم تا نقاط ضعفمان به تدریج پوشش داده شود و بازیکنان هماهنگی بیشتری با هم پیدا کنند.

 

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز افزود: با توجه به این که مسابقات لیگ آزادگان به تازگی آغاز شده تیم ها از هم شناختی ندارند و به همین دلیل امکان آنالیز حریف برای تیم‌ها وجود ندارد و یکی از دلایل شکست ما در بازی امروز همین نکته بود.

 

بازیکن دهه پنجاه و شصت تیم ماشین سازی با انتقاد زمین‌های چمن مصنوعی و استفاده از آنها در مسابقات رسمی عنوان کرد: چمن مصنوعی فوتبال را خراب می‌کند و کیفیت مسابقات را پایین می‌آورد و نتیجه بازی در چنین زمین‌هایی این است که تیم‌ها به بازی بی هدف و بزن زیرش روی می‌آورند، توپ بر روی زمین سرعت پیدا می‌کند و کنترل توپ سخت می‌شود.

 

ماشین سازی هنوز هم در تبریز محبوب است

 

باغ آبادی بیان کرد: ماشین سازی هنوز هم در تبریز محبوب است و در بازی نخست ما ۵ یا ۶ هزار تماشاگر به ورزشگاه آمده بودند و همه ما باید تلاش کنیم که ماشین سازی به جایگاه واقعی‌اش برگردد البته این امر مستلزم حمایت مسئولان استانی آذربایجان شرقی و پشتیبانی مردم از این تیم است.

 

پیشکسوت تیم ماشین سازی  درباره جایگاه ماشین سازی در سطح فوتبال کشور تصریح کرد: حامی مالی و مالک این تیم دیگر شرکت ماشین سازی نیست بلکه تیم تحت نام قدیمی خود به شهرداری تبریز واگذار شده است و اطمینان داشته باشید ماشین سازی امسال به لیگ بالاتر راه پیدا می‌کند.

 

سرمربی تیم ماشین سازی تبریز خاطرنشان کرد: برای ماشین سازی بازی کردن در لیگی غیر از برتر، کسر شخصیت است زیرا زمانی این تیم هم سطح تراکتورسازی بود اما می‌توانیم با تلاش به روزهای خوب گذشته برگردیم.

 

 

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.