کد خبر : 1715
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1393 - 9:09

سیل موجب تلف شدن دام‌های میدان دام تبریز شد

سیل موجب تلف شدن دام‌های میدان دام تبریز شد

شهردار تبریز با اشاره به بروز سیل در مسیر تلخه‌رود گفت: متاسفانه طغیان حریم رودخانه و وقوع سیلاب، آسیب کلی به مرکز فروش دام در مجاورت تلخه‌رود را در پی داشته و موجب تلف شدن شماری از دام‌های موجود شد.

 به دنبال بروز سیل در مسیر تلخه‌رود شهردار تبریز با حضور در محل حادثه، دستور انتقال میدان دام واقع در بستر این رود را به کشتارگاه صنعتی صادر داد.
صادق نجفی به همراه معاون فنی و عمرانی استانداری آذربایجان شرقی، معاون خدمات شهری شهرداری تبریز، مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی، مدیرکل آب و فاضلاب استان و همچنین مدیران‌عامل سازمان‌های بحران، میادین و مشاغل شهری و مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز در محل حادثه حضور یافته و از نزدیک در جریان مجموعه اقدامات نیروهای خدماتی قرار گرفت.
وی در حاشیه این بازدید، با اشاره به جزئیات و پیامدهای بارندگی شدید روز گذشته گفت: با توجه به بارش شدید باران در ۲۴ ساعت گذشته، متاسفانه طغیان حریم رودخانه و وقوع سیلاب، آسیب کلی به مرکز فروش دام در مجاورت تلخه‌رود را در پی داشته و موجب تلف شدن شماری از دام‌های موجود شد.

وی افزود: بر این راستا، دستورات لازم نسبت به انتقال میدان دام به کشتارگاه صنعتی تبریز صادر شده است.

شهردار تبریز در جریان این بازدید، نسبت به شناسایی مسیل‌های پرخطر و تمهیدات لازم برای کاهش اثرات سیلاب و طغیان رودخانه، دستورات لازم را صادر کرد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.