کد خبر : 17205
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1397 - 7:48

بهره مندی از زمین پاک و بدون آلاینده حق همه کودکان است

بهره مندی از زمین پاک و بدون آلاینده حق همه کودکان است

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گفت : بهره مندی از زمین پاک و بدون آلاینده حق همه کودکان است.

بهره مندی از زمین پاک و بدون آلاینده حق همه کودکان است

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گفت : بهره مندی از زمین پاک و بدون آلاینده حق همه کودکان است.

به گزارش آی نیوز، علیرضا اصغری مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز صبح امروز با حضور در مدرسه دخترانه پوشینه باف ضمن تبریک روز جهانی کودک و محیط زیست افزود: در دنیایی زندگی می کنیم که همه به کودکان توجه بیشتری دارند و تک تک شما دانش آموزان می توانید بهترین کمک را به بزرگتر ها و همکاران ما در سازمان مدیریت پسماند انجام دهید.

اصغری با تقدیر از مسئولان مدرسه پوشینه باف و دانش آموزان این مدرسه نسبت به نظافت خوب و تمیز مدرسه خاطر نشان کرد : همان طور که می دانید نظافت شهرها بر دوش پاکبانان زحمت کش می باشد و شبانه روز در تلاش هستند تا شهر را پاکیزه نگه دارند ، بنده از شما دانش آموزان عزیز می خواهم که به پاکبانان شهرمان کمک کنید تا در داشتن شهری زیبا و تمیز، همچون شعار اصلی مان که تبریز شهر همیشه تمیز بوده دست بیابیم.

وی با تاکید بر اینکه ” زمین پاک حق همه کودکان است ” گفت : شما دانش آموزان شهروندان کوچک و در واقع شهرداران کوچک شهرمان هستید و بیش از همه در برابر پاکیزگی شهر مسئول هستید و می بایست با رفتار منطقی خویش حقوق شهروندی را به دیگر شهروندان به ویژه خانواده و دوستان و آشنایان بیاموزید.

در ادامه برنامه علی اصغر خداداد پاکبان نمونه شهر تبریز در جمع دانش آموزان با تبریک روز جهانی کودک و محیط زیست گفت: با دست در دست هم دادن می توانیم شهری تمیز و زیبا داشته باشیم.

در پایان نیز مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز از دانش آموزان به مناسبت روز جهانی کودک با اهداء جوایزی تجلیل کرد.

شایان ذکر است در این مراسم مسابقه نقاشی با موضوع محیط زیست برگزار شده و در پایان به قید قرعه از نفرات برتر تجلیل شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.