کد خبر : 17251
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1397 - 14:30

فراخوان مسابقه عکاسی خزان عینالی

فراخوان مسابقه عکاسی خزان عینالی

در راستای معرفی بیش از پیش تفرجگاه عینالی تبریز و به تصویر کشیدن طبیعت بکر، پهنه های جنگلکاری شده تفرجگاه عینالی و گلهای پاییزی کاشته شده در معابر و بوستانهای این تفرجگاه منتشر شد.

در راستای معرفی بیش از پیش تفرجگاه عینالی تبریز و به تصویر کشیدن طبیعت بکر، پهنه های جنگلکاری شده تفرجگاه عینالی و گلهای پاییزی کاشته شده در معابر و بوستانهای این تفرجگاه منتشر شد.

به گزارش آی نیوز، که زیبایی خاصی به آن بخشیده است، فراخوان مسابقه عکاسی ” خزان عینالی ” در دو بخش: آماتور (با تلفن همراه و دوربین های خانگی) و حرفه‌ای (با دوربین های حرفه ای) برگزار می شود.

مسابقه عکس ” خزان عینالی”عکاسی از طبیعت زیبا و گل های پاییزی تفرجگاه عینالی تبریز

موضوع:عکاسی از طبیعت زیبا و گل های پاییزی تفرجگاه عینالی تبریز

اهداف:۱.معرفی تفرجگاه کوهستانی عینالی تبریز۲.به تصویر کشیدن طبیعت بکر، پهنه های جنگلکاری شده تفرجگاه عینالی و گلهای پاییزی کاشته شده در معابر و بوستانهای این تفرجگاه که زیبایی خاصی به آن بخشیده است.  

آخرین مهلت ارسال آثار: ۳۰ آبانماه ۱۳۹۷

اعلام نتایج: ۱۰ آذرماه ۱۳۹۷

مقررات شرکت در مسابقه:

محدودیتی در نوع ابزار عکاسی و تعداد عکس های ارسالی وجود ندارد.

عکس‌ها می‌تواند تک رنگ، سیاه سفید و یا رنگی باشد.

در این جشنواره تنها یک عکس از هر عکاس برگزیده می شود.

از هرگونه دستکاری با نرم افزارهای رایانه ای یا اصلاحی که جنبه مستند بودن عکس را مخدوش سازد  همچنین از درج امضا، تاریخ، واترمارک، قاب یا لوگو اجتناب گردد.

عکس ها با فرمت JPEG یا JPG با مشخصات عکاس ( نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد،کد ملی، میزان تحصیلات، شماره تماس) و مشخصات عکس ( زمان و مکان عکس ) در قالب فایلی با فرمت Word همراه با آثار ارسال گردد.

ارسال اثر به مسابقه، به منزله‌ی اعلام مالکیت معنوی اثر و همچنین پذیرش شرایط و مقررات مسابقه است.

عکس‌های ارسالی مسترد نخواهد شد.

برگزارکننده، کلیه حقوق چاپ و نشر آثار اعم از دیجیتال یا چاپ ورقی و برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و خارجی را برای خود محفوظ می‌داند.

جوایز:

در هر بخش آماتور و حرفه ای به نفرات اول تا سوم برندگان مسابقه جوایزی اهدا خواهد شد.

نحوه ارسال آثار: ارسال به آدرس ایمیل: eynali@tabriz.ir  ارسال به آدرس تلگرام: @eynalidaghiارسال عکس ها فایل در یک لوح فشرده یا به صورت فایل به واحد روابط عمومی سازمان عون بن علی شهرداری تبریز به آدرس: تبریز، اتوبان پاسداران، ورودی تله کابین، ساختمان اداری سازمانجهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن۲- ۰۴۱۳۲۳۷۳۰۶۰ تماس حاصل نمایید.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.