کد خبر : 1729
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 آبان 1393 - 5:18

خطیبی: مقصر باخت منم/ عذرخواهی می کنم

خطیبی: مقصر باخت منم/ عذرخواهی می کنم

 

 

 

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: مطمئن باشید که سینا عشوری و حسین ماهینی به تراکتورسازی می‌پیوندند.

 

 رسول خطیبی بعد از شکست ۲ بر یک تیمش مقابل پیکان گفت: تمام تقصیر شکست را به گردن می‌گیرم با وجود اینکه باختی نبود که باعث شرمساری شود.

سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: بازی خوبی بود اما مشکلاتی داشتیم گل پیکان شیرازه ما را بهم ریخت و بازیکنان به آنچه که گفتم فکر نکردند. در ادامه بازی به خوبی توانستیم روی دروازه پیکان حملاتی را داشته باشیم. امروز پیکان ۱۰ نفره دفاع می‌کرد. این تاکتیکی است که امروز به کار بردند و توانستند از تنها مهاجم خود به نحو احسن استفاده کنند. مهاجمی که سال قبل در تراکتورسازی بود امروز انگیزه زیادی داشت.

وی افزود: احمد آل نعمه قبل از بازی دچار مشکل شد اما به بازی ادامه داد و با وجود اینکه در نیمه اول گل خوردیم به ناچار در نیمه دوم وی را تعویض کردیم تا کمربند خط دفاعی را مستحکم کنیم در ادامه اخراج خالد شعیفی به مشکلات تیم افزود. بازهم تراکتورسازیباوجود ۱۰ نفره شدن به حملات خود ادامه داد و در عین ناباوری گل دوم را دریافت کردیم. با تعویض‌هایی که انجام دادیم در دقایق پایانی بازی حتی ۱۰ نفره به یکی از گل‌های خورده جواب دادیم. امروز تنها مشکلی که بعد از ۱۱ هفته در تیم خود احساس کردم  این بود که مهاجمان ما حرکت بدون توپ نداشتند و این باعث شد مدافعان پیکان دست مهاجمان ما را بخوانند و نتوانیم از فرصت‌هایمان بهره ببریم.

سرمربی تراکتورسازی در مورد حسین ماهینی و سینا عشوری اظهار داشت: نزدیک۲۵ روز پیش به باشگاه لیستی دادم که توافقاتی باشگاه در این رابطه انجام داد. ما قرارداد این ۲ بازیکن را حتی در هیأت فوتبال ثبت کردیم. حالا اگر تیمی ۶ بازیکن دیگر را جذب کرده باشد به آن کاری نداریم مطمئن باشید از چند روز آینده این بازیکنان به تمرین تیم می‌آیند و سپس در تراکتورسازی از نیم فصل دوم بازی می‌کنند.

خطیبی در مورد شعار علیه مهدی رحمتی، گفت: این کار را نمی پسندم که به بازیکنی توهین شود اما شما به چشم دیدید که این بازیکن قبل از توهین حرکات ناشایستی داشت این تصاویر را در نشریات دیدید هوادار نباید توهین کند اما این اتفاق بی دلیل نبوده است.

وی در مورد عدم پخش زنده بازی‌ها گفت: این مسئله هم به مشکلات دیگر ما اضافه شد که کسی نه ایراد داوری را ببیند و نه نقدی از داوری داشته باشد. اگر تصویری باشد که با موبایل گرفته شده باشد معلوم می‌شود که  رحمتی باید بعد از پنالتی اخراج می‌شد چراکه بعد از گل شدن پنالتی محمد ایرانپوریان رفت توپ را بردارد که او با پا به ایرانپوریان ضربه زد و این بازیکن مصدوم شد. امیدوارم برای بازی با سایپا هواداران ما را ببخشند و در بازی سخت با این تیم در کرج تیم را تنها نگذارند مطمئنم بازی زیبایی خواهیم دید و با حمایت هواداران ورزشگاه انقلاب کرج پر می‌شود و شکست را به فراموشی می‌سپاریم مطمئن باشید صدر جدول را تا نیم فصل از دست نمی‌دهیم این شکست حکم پیروزی را دارد به این نشان که بعد از بازی با پدیده که باختیم پیروزی‌های خوبی را به دست آوردیم.

 

 

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.