کد خبر : 1732
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1393 - 8:18

اقدامات عمرانی شهرداری تبریز با اهمیت و قابل توجه هستند

اقدامات عمرانی شهرداری تبریز با اهمیت و قابل توجه هستند

  معاون رئیس جمهور گفت: شهرداری تبریز در مدت اخیر با حمایت شورای اسلامی برای این شهر اقدامات مهم و مناسبی را انجام داده است که با اهمیت و قابل توجه اند.

دکتر محمد باقر نوبخت در مراسم بهره برداری از پروژه های عمرانی شهرداری تبریز گفت: تبریز شهری زیبا و با فرهنگ است و مردمان با عاطفه و ولایتمداری دارد.
سخنگوی دولت با اشاره به سفر سال گذشته خود به تبریز گفت: در سفر سال گذشته به تبریز و در شورای برنامه ریزی استان برای چگونگی توسعه و عمران شهر مباحث مهمی داشتیم که خوشبختانه برخی از آن بحث ها به نتیجه رسیده است.
وی با اعلام اینکه برای حضور در مراسم افتتاح چند پروژه مهم در تبریز برنامه سفر و عزیمت به تهران را تغییر دادیم تا در میان مردم شریف این منطقه حضور داشته باشیم گفت: اقداماتی که شهردار تبریز با حمایت شورای اسلامی شهر در مدت اخیر انجام دادند در ابعاد و اجزا ، متنوع و قابل توجه است.
وی با اشاره به تصویب پرداخت وام ۵۰ میلیون تومانی به زوج‌های جوان برای ساخت مسکن، اظهار داشت: دولت بنا دارد هر سال ۱۲ هزار میلیارد تومان وام برای ساخت مسکن در کلانشهرها پرداخت کند که می‌تواند اقدام مناسبی برای بازسازی بافت فرسوده این شهرها باشد.

نوبخت همچنین از پرداخت ۴۸۰۰ میلیارد تومان به بخش تولید و ۵۷۰۰ میلیارد تومان به بخش سلامت از محل هدفمندی یارانه‌ها خبر داد و گفت: در شش ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی از سوی دولت تامین شده است.
نوبخت با اشاره به اینکه دولت در راستای تکمیل و اتمام پروژه مسکن مهر خود را مکلف می داند گفت: هئیت دولت در جلسه هفته گذشته خود مصوب نمود هر سال بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان وام ارزان برای ساخت مسکن در کلانشهر ها پرداخت نماید که امیدواریم با همکاری شهرداری تبریز ساخت و ساز در مناطق حاشیه نشین و فرسوده این شهر نیز اتفاق بیفتد.
معاون رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دولت بیش از ۱۵ درصد از سود این وام ها به زوج های جوان و کم در آمد و افرادی که تحت پوشش هستند را پرداخت می کند گفت: پرداخت وام مسکن برای خرید مسکن نیست و تنها برای ساخت در مناطق بافت فرسوده اختصاص یافته است و امیدواریم با اختصاص این وام ها شاهد تحول در بافت فرسوده کلانشهر تبریز باشیم.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.