کد خبر : 1734
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1393 - 5:19

حمایت و کمک دولت سرعت توسعه تبریز را دو چندان می کند

حمایت و کمک دولت سرعت توسعه تبریز را دو چندان می کند

 رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: حمایت و کمک دولت به شهرداری ها به خصوص به مدیریت شهری  تبریز سرعت رشد و توسعه این شهر را دوچندان خواهد کرد.

دکتر اکرم حضرتی در مراسم بهره برداری از چندین پروژه شهرداری تبریز در مناطق یک و هفت با خوش آمد گویی به معاون رئیس جمهور، اظهار داشت: انشالله با تلاش و مدیریت دولت تدبیر و امید و در راستای منویات مقام معظم رهبری بتوانیم برای اعتلای فرهنگ و اقتصاد مردم گام های مثبتی برداریم.
وی با اشاره به حمایت های استاندار و مسئولین استان از شورا و شهردار تبریز اظهار داشت: با همدلی و همکاری اعضای شورای شهر و با اراده شهرداری تبریز امروز شاهد افتتاح چندین پروژه مهم هستیم که حاصل تلاش و کوشش کارکنان صدیق شهرداری تبریز می باشد.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اینکه تبریز شهر غیرت، فرهنگ،علما و ادباست گفت: امروز در این شهر به امام جمعه ای اقتدا می کنیم که شخصیتی فاضل،هوشمند و زمان شناس می باشد.
وی در ادامه اظهار داشت: استاندار آذربایجان شرقی نیز شخصیتی فرهیخته و توانمند است که در چندین دوره نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی بوده است و فردی کاملا مدیر و آشنا به مسائل و مشکلات استان بخصوص کلانشهر تبریز می باشد.
وی با تاکید بر اینکه فرماندار تبریز شخصی فرهیخته و دانشمند است که با شان تاریخی تبریز آشنایی کامل دارد و شهر را به خوبی می شناسد گفت: مردم ولایتمدار این شهر به افرادی رای داده اند که هر کدام در حوزه ای از مدیریت شهری صاحب تخصص هستند و منتخبان آنان نیز فردی را برای راس مدیریت این کلانشهر انتخاب کرده اند که فردی توانمند مدیر و مدبر می باشد
حضرتی با اعلام اینکه شهردار کلانشهر تبریز با تدبیر و مدیریت جهادی، این شهر دو میلیون نفری را اداره می نماید گفت: ما شهرداری را انتخاب کردیم که با مدیریت و ریسک پذیری بالا با تمام توان در کنار پرسنل خدوم و تلاشگر شهرداری شبانه روزی به فکر خدمت رسانی به شهروندان تبریز می باشد.
عضو شورای شهر تبریز با تاکید بر اینکه اینجا شهر شیرزنان و زینب پاشاهایی است که در کنار مردانشان در تمام سنگر ها توانمندی خود را به نمایش گذاشتند گفت: تبریز شهر مادران شهیدی است که فرزندان خود را به انقلاب هدیه دادند تا درخت تناور نظام اسلامی مان بی گزند از آسیب روزگار به سایه گسترانی خود ادامه دهد.
وی در پایان سخنانش با مخاطب قرار دادن معاون رئیس جمهور اظهار داشت: از آقای دکتر نوبخت به عنوان نماینده دولت محترم و معاون رئیس جمهور محبوبمان می خواهیم با توجهات و حمایت خود، شوراها و شهرداری را یاری نمایند تا بتوانیم در راستای تحقق سیاستهای توسعه فرهنگی و عمرانی شهر تاریخی تبریز قدم های مثبتی برداریم.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.