کد خبر : 17416
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مهر 1397 - 7:07

استقبال شهرداری منطقه ۹ تبریز از نخبگان و صاحبنظران در حوزه های مختلف توسعه ی شهری

استقبال شهرداری منطقه ۹ تبریز از نخبگان و صاحبنظران در حوزه های مختلف توسعه ی شهری

شهردار منطقه ۹ تبریز گفت: : استفاده از دانش و توان بومی و نیز بهره گیری از نقدهای علمی، توأم با ارائه ی راهکار علمی، برای رسیدن به اهداف والای توسعه، نیاز مدیریت شهری است.

استقبال شهرداری منطقه 9 تبریز از نخبگان و صاحبنظران در حوزه های مختلف توسعه ی شهری

شهردار منطقه ۹ تبریز گفت: : استفاده از دانش و توان بومی و نیز بهره گیری از نقدهای علمی، توأم با ارائه ی راهکار علمی، برای رسیدن به اهداف والای توسعه، نیاز مدیریت شهری است.

به گزارش آی نیوز به نقل از امور ارتباطات شهرداری منطقه۹ تبریز، بهرام نسیانی شهردار منطقه۹ اظهار داشت: عقلانیت، برنامه محوری و تخصص گرائی، مهمترین مولفه ها در پیشرفت و توسعه ی شهری است؛ و بدین منظور، استفاده از دانش و توان بومی و نیز بهره گیری از نقدهای علمی، توأم با ارائه ی راهکارهای علمی و عملی، برای رسیدن به اهداف والای توسعه، نیاز مدیریت شهری است.

وی افزود: مدیریت شهرداری منطقه۹ تبریز، با استفاده از طرح های بکر و منحصر بفرد در حوزه های مختلف شهرسازی، معماری، عمرانی، فرهنگی و…، درصدد احداث شهرکی متفاوت و متمایز از تمامی جهات برای مردمان کهن شهر تبریز می باشد.

نسیانی تصریح کرد: در این راستا دعوت و استقبال از نخبگان، دانشمندان، صاحبنظران و کارشناسان برای استفاده از طرح ها و برنامه های نو و خلاقانه ی این قشر فاخر، در اولویت برنامه ی مدیریتی این منطقه قرار داشته، و سیاست مدیریتی آن، استفاده ی حداکثری از توان و دانش افراد متخصص و متعهد برای رسیدن به اهداف متعالی و پیش بینی شده، با شاخص های فرهنگی و تاریخی است.

شهردار منطقه ۹ خاطر نشان کرد: در ماه های اخیر، مدیریت این منطقه با تشکیل جلسات کارشناسی و فنی برون سازمانی، فضائی را برای کسب نظرات، پیشنهادات و برنامه های ارائه شده از طرف نخبگان ترتیب داده و هم اکنون نیز با دعوت از تمامی چهره های شاخص، صاحبنظر و دانشگاهی، رسالت خود را در نگاه ویژه به قشر فرهیخته و افراد فعال در برنامه های دانش بنیان، بکار خواهد گرفت.

نسیانی افزود: یکی از برنامه های پیش رو در این منطقه، تشکیل کارگروه های تخصصی متشکل از نخبگان، برای مدیریت همگون و بهینه ی امور شهری در شهرک خاوران است، چرا که معتقدیم نگرانی نخبگان از جنس نگرانی مدیران شهری است و استفاده ازایده ها و افکار خلاقانه ی این قشر فاخر، باعث توسعه و گسترش کمی و کیفی در این منطقه خواهد بود.

شهردار منطقه ۹ تبریز در بخش پایانی سخنان خود، آمادگی کامل این منطقه را برای استفاده از ایده ها و طرح های ناب کارشناسی در حوزه های مختلف عمرانی، معماری، شهرسازی، سرمایه گذاری، مشارکتی، فرهنگی و… در قالب پروژه های تخصصی دانشجوئی اعلام و با دعوت از افراد مستعد و توانمند در این حوزه، ابراز امیدواری کرد که این نظرات و طرح ها، در موضع مشاور به شهرداری منطقه کمک نماید.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.