کد خبر : 17426
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مهر 1397 - 11:46

پروژه مسیرگشایی خیابان حجتی به چایکنار افتتاح شد

پروژه مسیرگشایی خیابان حجتی به چایکنار افتتاح شد

پروژه مسیرگشایی خیابان حجتی به چایکنار (امتداد قطران شمالی) با هزینه ای بالغ بر ۲۸۰ میلیارد ریال ساعت یازده امروز پنجشنبه با حضور اعضای شورا و مسولان استانی افتتاح و به

پروژه مسیرگشایی خیابان حجتی به چایکنار (امتداد قطران شمالی) با هزینه ای بالغ بر ۲۸۰ میلیارد ریال ساعت یازده امروز پنجشنبه با حضور اعضای شورا و مسولان استانی افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش آی نیوز، پروژه مسیرگشایی خیابان حجتی به چایکنار به عنوان یکی از طرح های موثر عمرانی در تحکیم بافت ناکارآمد شهری و روان سازی ترافیک به بهره برداری رسید.

نوسازی و مقاوم سازی بافت شهری و حل معضلات ترافیکی، از نتایج عمده پروژه های مسیرگشایی است و با اجرای این پروژه دسترسی آسان بخشی از هسته مرکزی تبریز به مسییر چایکنار محقق شد.

در این راستا، طرح امتداد قطران، به عنوان یکی از پروژه های اولویت دار، با صرف هزینه ای بالغ بر ۲۸۰ میلیارد ریال توسط شهرداری منطقه چهار عملیاتی شده است.

مسیرگشایی خیابان حجتی به چایکنار، در مسیری به طول ۸۰۰متر و عرض ۲۴ متر اجرایی شد.

گفتنی است پروژه مسیرگشایی خیابان حجتی به چایکنار (امتداد قطران شمالی) طی مراسمی ساعت ۱۱ امروز پنجشنبه ۱۹ مهرماه در بلوار آذربایجان، خیابان حجتی، نرسیده به ایستگاه کریم آباد، تقاطع قطران شمالی امروز طی مراسمی با حضور اعضای شورای شهر و  دکتر زهرا ساعی و مهندس شهاب الدین بیمقدار از نمایندگان مردم تبریز ،اسکو و آذرشهر در مجلس افتتاح شد.

پروژه مسیرگشایی خیابان حجتی به چایکنار افتتاح شد

پروژه مسیرگشایی خیابان حجتی به چایکنار افتتاح شد

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.