کد خبر : 17432
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مهر 1397 - 12:01

بافت فرسوده شهری، باید فرصت تلقی شود/ پرداخت کامل حق مردم در تملکات

بافت فرسوده شهری، باید فرصت تلقی شود/ پرداخت کامل حق مردم در تملکات

شهردار منطقه ۴ تبریز گفت: احیای بافت های فرسوده و توسعه جهشی منطقه ۴ تبریز، یکی از مهم‌ترین اهداف و اولویت های ماست و برای کاهش هرچه بیشتر تفاوت با دیگر مناطق شهری تلاش می

بافت فرسوده شهری، باید فرصت تلقی شود/ پرداخت کامل حق مردم در تملکات

شهردار منطقه ۴ تبریز گفت: احیای بافت های فرسوده و توسعه جهشی منطقه ۴ تبریز، یکی از مهم‌ترین اهداف و اولویت های ماست و برای کاهش هرچه بیشتر تفاوت با دیگر مناطق شهری تلاش می کنیم.

به گزارش آی نیوز، اکبر امجدی در آیین مسیرکشایی خیابان حجتی به چایکنار شمالی، میزان مساحت شهری شهرداری منطقه ۴ را دو هزار و ۵۴۰ هکتار اعلام کرد و افزود: از این مقدار، یک هزار و ۷۷۵ هکتار در داخل بافت فرسوده و قدیمی شهری قرار دارد.

وی افزود: یک پنجم جمعیت شهر تبریز که شامل بیش از ۳۱۵ هزار نفر از مردم است در این منطقه ساکن هستند.

وی اظهار کرد: معتقدیم که باید با اتخاذ تدابیر مناسب و تصمیمات عملیاتی، بافت فرسوده شهری را به جای تهدید، فرصتی مهم تلقی کرده و برای تحقق اهداف خود تلاش کنیم.

شهردار منطقه ۴ تبریز با اشاره به اختلاف فاحش مناطق شهری تبریز از بعد میزان درآمد، حاشیه نشینی و … تصریح کرد: احیای بافت های فرسوده و توسعه جهشی منطقه ۴ تبریز، یکی از مهم‌ترین اهداف و اولویت های ماست و برای کاهش هرچه بیشتر تفاوت با دیگر مناطق شهری تلاش می کنیم.

 امجدی همچنین تصریح کرد: شهرداری این منطقه تمامی تلاش خود برای توسعه مسیرگشایی ها را به کار می گیرد و با جرات اعلام می کنیم که حق و حقوق تمامی مردم در مورد تملک منازل مسکونی و واحدهای تجاری را پرداخت کرده ایم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.