کد خبر : 1745
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 آبان 1393 - 6:58

نجفی:شهرداری فرصت ورود به حاشیه‌‌‌های بیهوده ندارد

نجفی:شهرداری فرصت ورود به حاشیه‌‌‌های بیهوده ندارد

 

 

 

شهردار تبریز گفت: برخی‌ها در صدد هستند که با مصاحبه‌های تبلیغاتی فضای آرامش و خدمتگزاری موجود را بر هم زنند؛ اما اطمینان دارم که حتی با وجود داشتن فرصت نیز مدیران شهرداری وارد چنین فضاهای بی‌حاصلی نمی‌شوند.

دکتر صادق نجفی در جمع مدیران شهرداری تبریز با اشاره به فضایل ماه محرم اظهار کرد: رمز ماندگاری عاشورا و قیام تاریخی امام حسین(ع) در عملی‌کردن اراده‌ها و انگیزه‌های مقدس و متعالی است.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به برخی حاشیه‌پردازی‌‌ها در خصوص فعالیت شهرداری تبریز گفت: فرصت کوتاه خدمتگزاری و جایگاه خطیر مسئولیت فراتر از آن است که صرف موضوعات حاشیه‌ای شود.

وی تاکید کرد: مدیران و مجموعه کارکنان شهرداری تبریز، باید به دور از مطالب جنجالی و بدون توجه به حاشیه‌سازی‌های جهت‌دار، تمام تلاش خود را صرف خدمت به شهروندان کنند.

نجفی با تاکید بر این که رضایت شهروندان را بزرگترین آرمان و پاداش خود می‌دانیم تصریح کرد: عملکرد شهرداری، موضوعی نیست که از دید شهروندان پنهان بماند. مجموعه اقدامات شهرداری، همه روزه در معرض دید و ارزیابی شهروندان است و این شهروندان هستند که باید در خصوص افراد قضاوت کنند.

شهردار تبریز با بیان اینکه قدردان اقدامات مسئولان گذشته هستیم، گفت: در نخستین روزهای آغاز مسئولیت در شهرداری، سعی کردیم با گردهم‌آوردن شهرداران سابق در قالب «نشست هم‌اندیشی شهرداران پیشین تبریز» حسن نیت خود را در استفاده از تجارب و راهنمایی‌های شهرداران سابق نشان دهیم.

نجفی گفت: حجم سنگین پروژه‌های عمرانی و برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی، فرصتی برای حاشیه‌پردازی و دامن زدن به جار و جنجال باقی نمی‌گذارد.

وی ادامه داد: اکنون که فضای آرامش و خدمت در مجموعه شهرداری حاکم شده، برخی‌ها در صدد هستند که با مصاحبه‌های تبلیغاتی فضای آرامش و خدمتگزاری موجود را بر هم زنند؛ اما با شناختی که از شخصیت و مشی اخلاقی مدیران شهرداری دارم، اطمینان دارم که حتی با وجود داشتن فرصت نیز مدیران شهرداری وارد چنین فضاهای بی‌حاصلی نمی‌شوند.

شهردار تبریز در عین حال تاکید کرد: هر اقدام و حرکتی که برآیند آن، فصل مشترکی با روند خدمتگزاری نداشته باشد، از نظر ما مردود بوده و مصداق بارز خطا و سهل‌انگاری است.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.