کد خبر : 17551
تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1397 - 11:48

قدردانی رییس شورای هیئات مذهبی استان از شهرداری تبریز در برگزاری مراسم عزاداری محرم

قدردانی رییس شورای هیئات مذهبی استان از شهرداری تبریز در برگزاری مراسم عزاداری محرم

رییس شورای هیئات مذهبی استان از تلاش های شهردار کلانشهر تبریز در حمایت ویژه از هیات امنا بازار و هیئات حسینی در برگزاری هرچه باشکوه مراسم و عزاداری های محرم امسال

قدردانی رییس شورای هیئات مذهبی استان از شهرداری تبریز در برگزاری مراسم عزاداری محرم

رییس شورای هیئات مذهبی استان از تلاش های شهردار کلانشهر تبریز در حمایت ویژه از هیات امنا بازار و هیئات حسینی در برگزاری هرچه باشکوه مراسم و عزاداری های محرم امسال قدردانی کرد.

به گزارش آی نیوز، صمد قلیزاده ظهر امروز در دیدار هیات امنا بازار با شهردار کلانشهر تبریز با اشاره به برگزاری باشکوه مراسمات ایام محرم در بازار تبریز افزود: در سایه همکاری بسیار خوب شهرداری با هیات امنا بازار و شورای هیئات مذهبی استان، مراسمات و عزاداری های امسال، باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شد.

رسول عباسزاده، خیر تبریزی نیز در این جلسه با تبریک به شهردار تبریز به دلیل انتخاب به عنوان نماینده شهرداران کشور گفت: همکاری شهرداری تبریز با هیات امنا بازار باعث شد که مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود.

 وی ادامه داد: انتشار تصاویر و فیلم های عزاداری مردم مومن و متدین تبریز در بازار در بسیاری از شبکه های تلویزیونی دنیا و رسانه های مختلف، جای افتخار دارد و امیدواریم سال به سال شاهد رونق هرچه بیشتر عزاداری‌های مردم در تبریز و سایر شهرهای کشور باشیم.

گفتنی است در خاتمه این مراسم؛ هیات امنای بازار تبریز با اهدای لوح تقدیر و گل به مهندس ایرج شهین باهر، از همکاری شهرداری در برگزاری باشکوه عزاداری سید و سالار شهیدان قدردانی کردند.

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.