کد خبر : 17640
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1397 - 8:11

کاهش چشمگیر پرونده دیدارهای مردمی، با رسیدگی مداوم به مطالبات عمومی

کاهش چشمگیر پرونده دیدارهای مردمی، با رسیدگی مداوم به مطالبات عمومی

شهریارنیوز: شهردار منطقه چهار تبریز با اشاره به اینکه حل مشکلات اداری شهروندان، کارکرد اصلی دیدارهای مردمی است، از کاهش مراجعات مردمی در این منطقه خبر داد.

کاهش چشمگیر پرونده دیدارهای مردمی، با رسیدگی مداوم به مطالبات عمومی

شهردار منطقه چهار تبریز با اشاره به اینکه حل مشکلات اداری شهروندان، کارکرد اصلی دیدارهای مردمی است، از کاهش مراجعات مردمی در این منطقه خبر داد.

به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه چهار، اکبر امجدی با بیان این مطلب اظهار داشت: تعداد مراجعان دیدارهای هفتگی و مردمی شهرداری منطقه۴، از متوسط ۳۵ نفر در سال گذشته، به ۱۵ نفر در سال جاری رسیده‌ که این امر نشان ‌دهنده کاهش بروکراسی اداری و تسریع در رسیدگی به مشکلات شهروندان است.

وی با بیان اینکه هیچ یک از پرونده‌ها و دیدارها، روند راکد یا بلاتکلیف نداشته است، خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته سعی شده دیدارهای مردمی، به عنوان فرصتی برای شناسایی، احصا و طبقه ‌‌بندی مشکلات سطح منطقه، مورد توجه قرار گیرد.

شهردار منطقه۴ تبریز با اشاره به موضوع کلی دیدارهای مردمی، یادآور شد: مشکلات خدماتی، پرونده‌های شهرسازی و مطالبات عمرانی، بیشترین موضوعات مطرح در برنامه دیدارهای مردمی است.

امجدی با اشاره به همدلی و مشاکت ‌پذیری در سطح منطقه گفت: بخشی از دیدارهای مردمی، شامل مطالبات عمومی و سراسری، در مباحث مختلف عمرانی و اجتماعی است که این امر نشان‌ دهنده روحیه همدلی و مشارکت ‌پذیری در سطح منطقه است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.