کد خبر : 1768
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 آبان 1393 - 4:53

گل به خودی هواداران تراکتور / از تشویق بازیکنان حریف پرهیز کنید

گل به خودی هواداران تراکتور / از تشویق بازیکنان حریف پرهیز کنید

یک پیشکسوت تراکتورسازی تبریز گفت: تشویق بازیکنان حریف قبل از بازی روحیه دادن به تیم حریف و گل به خودی است.

وی با انتقاد از تشویق های پیش از بازی تیم  های سپاهان و پیکان در تبریز که  یکی از عوامل از دست رفتن ۵ امتیاز از تیم تراکتورسازی تبریز شد گفت:

متاسفانه ما از آن ور بام افتاده ایم در هیچ جای دنیا قبل از انجام بازی با تشویق بازیکن حریف در یک مسابقه رسمی به وی روحیه نمی دهند.

این پیشکسوت باشگاه تراکتورسازی افزود: در بازی با تیم سپاهان اگر بازیکنان حریف فشار تماشاگران را روی خود حس می کردند نمی توانستند آنطور راحت در مقابل تیم تراکتورسازی تبریز بازی کنند و با امتیاز تبریز را ترک کنند.

وی با اشاره به اینکه در اکثر بازیهای تراکتورسازی تبریز حضور و فشار هواداران بر روی تیم حریف در نتیجه بازی موثر بوده است گفت: لااقل من درهیچ کجای دنیا سراغ ندارم بازیکن تیم حریف را قبل از بازی اینطور تشویق کنندو  همان بازیکن هم گل بزند و پاس گل بدهد.

این پیشکسوت با اشاره به بازی تراکتور و استقلال گفت: هواداران تراکتورسازی باید با رعایت قوانین و عدم استفاده از برخی الفاظ و مسائل که در سایر ورزشگاهها رایج است باید احتمال محروم شدن تیم را از بین ببرند.

وی در پایان گفت: چرا باید افراط و تفریط داشته باشیم. در بازی پیکان با تشویق بازیکنان حریف چنان روحیه ای به خط حمله و تیم پیکان دادیم و در مقابل با فحاشی به دروازه بانی که البته بایداخراج می شد باعث شدیم تا تیم محروم و جریمه شود.

 

 

 

 

 

 

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سایمان پنجشنبه , ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۹:۱۶

نه تشویق نه کوچکترین توهین. فقط تشویق تراکتور طوریکه ورزشگاه را برای حریف جهنم کنیم

تراختور بالاسی پنجشنبه , ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸

دوستان فدراسیون دست نشانده سرخابی های منتظر یه بهانه کوچک هستند .پس این بهانه رو به دستشون ندیم .واینکه هیچ یک از بازیکنان سستغلال تشویق ندشه و اینکه بهش بی احترامی هم نشه.یاشاسین تراختور یاشاسین اذربایجان

مهدی پنجشنبه , ۱۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۷

این تشویقها از جانب تی تی های امرزوزی تیراختور انجام میشه و کاملا هدفدار هم میباشد اینها دیگه شورش رو درآوردند