کد خبر : 17796
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مهر 1397 - 10:26

اجرای مراحل پایانی پروژه مسیرگشایی فیضیه غربی به نظام پزشکی با تملک ۵۰ میلیارد ریالی

اجرای مراحل پایانی پروژه مسیرگشایی فیضیه غربی به نظام پزشکی با تملک ۵۰ میلیارد ریالی

شهردار منطقه چهار تبریز تبریز از اتمام اجرای پروژه مسیرگشایی فیضیه غربی به نظام پزشکی با تملک ۵۰ میلیارد ریالی طی یک ماه اخیر خبر داد و گفت: دومین پروژه مسیرگشایی به فاصله

اجرای مراحل پایانی پروژه مسیرگشایی فیضیه غربی به نظام پزشکی با تملک 50 میلیارد ریالی

شهردار منطقه چهار تبریز تبریز از اتمام اجرای پروژه مسیرگشایی فیضیه غربی به نظام پزشکی با تملک ۵۰ میلیارد ریالی طی یک ماه اخیر خبر داد و گفت: دومین پروژه مسیرگشایی به فاصله یک در محدوده شهرداری منطقه چهار به بهره برداری می رسد.

به گزارش آی نیوز، اکبر امجدی با اشاره به پیشرفت چشمگیر مسیرگشایی در امتداد نظام‌ پزشکی، گفت: فاز دوم پروژه مسیرگشایی فیضیه غربی به نظام‌ پزشکی، به عنوان دومین پروژه مسیرگشایی در یک ماه اخیر، به زودی تکمیل می‌ شود.

وی اضافه کرد: برای تملک مسیرگشایی فیضیه غربی به نظام‌پزشکی در فاز دوم، ۲۵ واحد تجاری و مسکونی، تملک و هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال صرف شده‌ است.

امجدی با اشاره به افزایش سکونت‌ پذیری محدوده نظام‌ پزشکی گفت: اجرای این پروژه در آتیه نظام‌ پزشکی و محلات پیرامون، تاثیر مضاعف خواهد داشت.

شهردار منطقه۴ تصریح کرد: با اجرای این پروژه،  به طول ۳۵۰ متر و عرض ۱۸ متر، شاهد دومین گام عملیاتی شهرداری منطقه۴ در روان‌ سازی ترافیک، تحکیم بافت فرسوده و ارتقای ارزش افزوده در منطقه خواهیم بود.

امجد ادامه داد: در یک سال گذشته، علی‌ رغم تمام مشکلات و محدودیت‌ های مالی، دو پروژه مسیرگشایی «حجتی به چایکنار» و «فیضیه غربی به نظام‌ پزشکی» را به صورت هم‌زمان، در هر دو بخش تملک و اجرا، پیش برده‌ است.وی متذکر شد: به لطف خدا و در سایه تلاش شبانه‌ روزی عوامل اجرایی، مسیرگشایی «حجتی به چایکنار» پس از یک سال کار فشرده، به اتمام رسید و در روزهای گذشته، تقدیم شهروندان شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.