کد خبر : 1782
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 آبان 1393 - 12:06

ماشین سازی-ابومسلم مشهد؛ تلاش ماشین سازان برای برگشتن به لیگ

ماشین سازی-ابومسلم مشهد؛ تلاش ماشین سازان برای برگشتن به لیگ

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در هفته پنجم لیگ دسته دوم کشور میزبان تیم نسل ابومسلم رهپویان مشهد می باشد.

 

این دیدار ساعت ۱۴:۴۵ روز شنبه ۱۷ آبان و در ورزگشاه تختی تبریز برگزار می شود.
تیم فوتبال ماشین سازی تبریز که در چهار هفته گذشته لیگ نتوانسته امتیازات قابل قبولی را کسب کند سرانجام دست به تغییرات زده و دروازه بان جدیدی استخدام کرد.
در چهار بازی گذشته ضعف دروازه بان یکی از مهم ترین عوامل دریافت گل تیم ماشین سازی بود، بطوری که در هر دو بازی این تیم که با تساوی به اتمام رسید ماشین سازی تیم برتر میدان بود و با کسب دروازه بان جدید خیال کادر فنی تیم کمی از بابت دروازه این تیم راحت شد.
گرچه در مسابقات گشذته در برخی از پست ها ضعف هایی مشاهده شد ولی بازیکنان تیم با جدیت در تمرینات حضور یافته و  برای پیروزی در دیدارهای آتی مصمم و با اراده نشان می دهند.
خط حمله تیم فوتبال ماشین سازی سومین خط حمله گلزن گروه ب می باشد و در دیدار بعدی مقابل تیمی قرار می گیرد که تابحال تنها دو بار گلزنی کرده است و اگر بازیکنان ماشین سازی اینبار هوشیارانه تر عمل کنند و با توجه به تغییراتی که در خط دفاعی تیم اعمال شده مطمئنا می توانند در این دیدار پیروز میدان شوند.
تیم فوتبال ماشین سازی با ۲ امتیاز از ۴ بازی در رده نهم جدول رده بندی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور گروه ب قرار دارد و در هفته پنجم این رقابت ها عصر شنبه به مصاف تیم نسل ابومسلم مشهد می‌رود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.