کد خبر : 17838
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مهر 1397 - 5:53

استقبال شهرداران هرمزگان از پروژه های تفریحی-گردشگری تبریز

استقبال شهرداران هرمزگان از پروژه های تفریحی-گردشگری تبریز

شهرداران شهرهای تابعه استان هرمزگان ضمن بازدید از فعالیت های عمرانی تبریز از وضعیت پروژه های تفریحی و گردشگری شهرداری کلانشهر تبریز استقبال کردند.

شهرداران شهرهای تابعه استان هرمزگان ضمن بازدید از فعالیت های عمرانی تبریز از وضعیت پروژه های تفریحی و گردشگری شهرداری کلانشهر تبریز استقبال کردند.

آی نیوز/ شاهین بدرحیدری: شهرداران شهرهای تابعه استان هرمزگان با حضور در کلانشهر تبریز، از پروژه های عمرانی، فرهنگی و خدماتی از جمله پروژه مقبره‌الشعرا، نگارخانه هنرسرای تبریز، تفرجگاه عینالی، پیاده‌راه تربیت و چندین پروژه دیگر بازدید کردند.

این بازدید به عنوان دوره آموزشی شهرداران تابعه استان هرمزگان در راستای اجرای شیوه نامه ابلاغی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در کلانشهر تبریز برگزار شد.

کلانشهر تبریز قطب گردشگری کشور است

رضایی، معاون اداره کل امور شهری و شوراهای استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار آی نیوز اظهار کرد: کلانشهر تبریز به عنوان قطب گردشگری در کشور مطرح است که بر این اساس شهرداران شهرهای تابعه استان هرمزگان برای کسب تجارب، از این کلانشهر بازدید کرد.

وی افزود: پروژه های موفق و خوبی در کلانشهر تبریز اجرا شده می‌توان از این تجارب در استان هرمزگان استفاده کرد.

معاون اداره‌کل امور شهری و شوراها هرمزگان در ادامه با بیان اینکه انتخاب تبریز در سال ۲۰۱۸ به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام نقطه عطفی برای جذب گردشگر به این کلانشهر است، اظهار کرد: در آینده می توان از این شهر به عنوان شهر جهانی یاد کرد که شهرداری تبریز نقش مهمی در این امر ایفا کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از مشکلات شهر بندرعباس مسئله حاشیه نشینی است، تصریح کرد: در طول سال ها اقدامات خوبی در این راستا انجام شده اما این اقدامات کافی نیست که در این زمینه نیز از تجربیات شهرداری تبریز استفاده خواهیم کرد.

استقبال شهرداران هرمزگان از پروژه های تفریحی-گردشگری تبریز

تبریز یکی از تمیزترین شهرهای کشور است

شریف شریف‌نژاد، شهردار بندر لنگه در گفت‌وگو با خبرنگار آی نیوز با بیان اینکه ۱۲ سال پیش به عنوان شهردار بندرعباس در کلانشهر تبریز حضور یافتم، اظهار کرد: امروز پس از ۱۲ سال، در این کلانشهر حضور یافتم که با تغییرات فراوانی روبرو شدم که این مهم، ماحصل زحمات شهرداری تبریز است.

وی با بیان اینکه نگاه شهرداران به سایر شهرها، نگاه عمرانی و خدماتی است، ادامه داد: کلانشهر تبریز بدون شک یکی از تمیزترین شهرهای کشور است و از لحاظ عمرانی نیز پیشرفت قابل توجهی داشته است.

شهردار لنگه با بیان اینکه کلانشهر تبریز از لحاظ جذب گردشگر نیز موفق عمل کرده، اذعان کرد: امیدواریم روند پیشرفت این کلانشهر ادامه داشته باشد و گردشگران از سراسر جهان در این کلانشهر حضور یابند.

استقبال شهرداران هرمزگان از پروژه های تفریحی-گردشگری تبریز

تفرجگاه عینالی یکی از بهترین پروژه های اجرایی کشور است

جواد محمودی شهردار بندرخمیر در گفت‌وگو با خبرنگار آی نیوز با بیان اینکه اقدامات بزرگ عمرانی در کلانشهر تبریز انجام یافته، اظهار کرد: تفرجگاه عینالی تبریز یکی از بهترین پروژه های اجرا شده در کشور است.

وی افزود: این کلانشهر از نظر زیرساخت های گردشگری نیز کارهای خوبی انجام داده است.

استقبال شهرداران هرمزگان از پروژه های تفریحی-گردشگری تبریز

تبریز ۲۰۱۸ نقطه عطف برای تحول گردشگری است

شهردار بندر خمیر در ادامه با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال ۲۰۱۸ اظهار کرد: کلانشهر تبریز دارای پیشینه کهن و تاریخی است که انتخاب این کلانشهر به این عنوان، نقطه عطفی براب تحول گردشگری در منطقه است.

عبدالرحمان غواصی، شهردار دشتی در گفت‌وگو با خبرنگار آی نیوز با بیان اینکه کلانشهر تبریز به عنوان تمیزترین شهر کشور  مطرح است، اظهار کرد: شهرداری تبریز با همکاری شهروندان تبریزی اقدامات خوبی در خصوص جمع آوری زباله در شهر انجام دادند که به همین دلیل شاهد شهری پاک و تمیز هستیم.

وی با بیان اینکه در سال های گذشته تنها تفرجگاه تبریز، ائل گلی بود، ادامه داد: امروز شاهد پیشرفت این کلانشهر در احداث تفرجگاه هایی همچون عینالی تبریز هستیم.

شهردار دشتی در ادامه تصریح کرد: شهروندان کلانشهر تبریز خواهان پیشرفت شهرشان هستند که در این راستا با شهرداری این کلانشهر همکاری می کنند که این مهم موجب پیشرفت این کلانشهر شده است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.