کد خبر : 17848
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مهر 1397 - 14:08

اولین همایش ملی تاثیر حقوق خانواده بر سلامت اجتماعی در تبریز برگزار شد

اولین همایش ملی تاثیر حقوق خانواده بر سلامت اجتماعی در تبریز برگزار شد

اولین همایش تاثیر حقوق خانواده بر سلامت اجتماعی با محوریت پنجگانه نقش عرصه پسانوین در واکاوی معضلات تحکیم خانواده با مشارکت اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری

اولین همایش تاثیر حقوق خانواده بر سلامت اجتماعی با محوریت پنجگانه نقش عرصه پسانوین در واکاوی معضلات تحکیم خانواده با مشارکت اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز برگزار شد.

به گزارش آی نیوز، “تاثیر حقوق خانواده بر سلامت اجتماعی” در اولین همایش ملی با همکاری کانون گفتمان حرکت و با حضور مدیران اجتماعی شهرداری و مدرسین و هیات علمی دانشگاه اشپیر آلمان مورد بررسی قرار گرفت.

این همایش در حالی به شکل مناظره ای به تحلیل اجتماعی رابطه قانون گذاری با تحولات خانواده در ایران معاصر پرداخت، که خلاء قانون حمایت از خانواده در امر ازدواج و طلاق رکن اصلی همایش را در بر می گرفت.

همچنین بررسی راهکارهای توانمند سازی نهاد خانواده در راستای سلامت اجتماعی جوانان نیز در کنار رویکرد و سازوکارهای جدید سلامت اجتماعی در عرصه پسانوین از دیگر مباحث استادان شرکت کننده در این همایش بود.

گفتنی است، شرکت کنندگان نسبت تحولات خانواده در ایران معاصر با سلامت اجتماعی نیز جریان همایش ملی تاثیر حقوق خانواده بر سلامت اجتماعی را به بحث و گفتگو نشستند.

اولین همایش ملی تاثیر حقوق خانواده بر سلامت اجتماعی در تبریز برگزار شد

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.