کد خبر : 1787
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1393 - 14:46

ماشین ۲- ابومسلم صفر/ موتور ماشین سازی روشن شد

ماشین ۲- ابومسلم صفر/ موتور ماشین سازی روشن شد

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در چهارچوب هفته پنجم رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال کشور برابر تیم ابومسلم مشهد به پیروزی رسید.

به گزارش روابط عمومی باشگاه ماشین سازی تبریز، تیم فوتبال این باشگاه توانست با نتیجه ۲ بر صفر بر میهمان خود تیم ابومسلم مشهد غلبه نماید.
در این بازی پربرخورد که روز شنبه هفدهم آبان ماه در ورزشگاه باغشمال برگزار می شد یونس قاسمی و علی محمدی در دقایق ۳۲ و ۹۰ برای تیم ماشین سازی تبریز گلزنی کردند.

تیم فوتبال ماشین سازی در این دیدار از دروازه بان جدید خود استفاده کرد که عملکرد مناسبی به نمایش گذاشت.

اسامی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز: ناصر سالاری، فرزاد یوسفی، جعفر برزگر، مهرداد عابدینی، مسعود باغ آبادی، جواد نعمتی، پرویز رزمی، یونس قاسمی (از ۸۰ علی محمدی)، صابر حقی، رضا کاظمی (از ۶۵ بهنام احسانی)، فرید صلاحی (از ۹۲ امیر خدایی)

 ذخیرها: توحید ولایتی، جواد پیرانی، توحید قوجایی، علی محمدی، علی طالبی، امر خدایی، بهنام احسانی
سرمربی : غلامرضا باغ آبادی، سرپرست سید محمد علوی

شرح گل اول: تیم فوتبال ماشین سازی این دیدار را برخلاف دیدارهای پیشین حجومی و در زمین حریف بازی می کرد؛ در دقیقه ۳۲ بازی مهاجمان تیم ماشین سازی شوتی را به دروازه ابومسلم روانه ساختند که دروازه بان توپ را به پشت محوطه جریمه دفع کرد ولی یونس قاسمی با حضور سریع خود و شوتی دقیق توپ را به کنج چپ دروازه فرستاد.

شرح گل دوم: بازهم تعویض باغ آبادی طلایی شد و علی محمدی که به جای زننده گل اول تیم یعنی یونس قاسمی وارد میدان شده بود توانست در دقیقه ۹۰ با دریبل چند بازیکن خود را با دروازه بان تک به تک کرده و گل دوم تیمش را با فریب دروازه بان به ثمر رساند.

شرح بازی: تیم فوتبال ماشین سازی در این دیدار متفاوت ظاهر شده و گویا تغییرات جدید به سود تیم به اتمام رسید. اوایل نیمه اول گرچه بازیکنان ماشین سازی در پاسکاری اشتباهاتی داشتند ولی پس از دقیقه ۳۰ با راهنمایی های باغ آبادی از کنار خط جلوتر کشیده و توانستد گل اول را به ثمر رسانند. در این نیمه تیم ابومسلم نیز حملاتی بر روی دروازه ماشین سازی انجام داد و پس از دریافت گل اول بازیکنان این تیم دست به بازی خشن زدند تا بلکه بتواند از بازیکنان خط میانی ماشین سازی عبور کنند ولی این عملشان تنها منجر به دریافت دو کارت زرد در دقایق ۳۴ و ۴۰ برای مهاجم و دروازه بان این تیم شد. اواخر نیمه اول توپ و میدان در دست ماشین سازی بود و پس از دودقیقه وقت تلف شده ماشین سازی نیمه اول را یک بر صفر پیروز به رختکن رفت.

نیمه دوم بازی را ماشین سازی باز هجومی آغاز کرده و از همان ابتدا حملات خود را شروع کرد. در این نیمه صابر حقی یک بار توپ را به کنج تیر افقی دروازه کوبید و سه بار نیز دیگر مهاجمان ماشین سازی در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار گرفتند که نتوانستند این موقعیت های مسلم را به گل تبدیل کنند. تیم ابومسلم برخلاف نیمه اول نتوانست در نیمه دوم خطرات جدی بر روی دروازه ماشین ایجاد کند و خطرناک ترین حمله شوتی بود که مهاجم ابومسلم از پشت ۱۸ قدم به دروازه ماشین سازی ارسال کرد و دروازه بان ماشین سازی این شوت را به کرنر فرستاد. جواد نعمتی، رضا کاظمی، مسعود باغ آبادی و یونس قاسمی در نیمه دوم درحالی از داور کارت زرد دریافت کردند که تیم حریف بازی بسیار خشنی از خود به نمایش گذاشته بود و این بازیکنان ماشین سازی می توانستند با کمی تحمل از گرفتن این کارت زرد های بیخودی معاف شوند. از تیم ابومسلم نیز دو بازیکن دیگر با کارت زرد داور جریمه شدند. در اواخر نیمه دوم که ابومسلم چیزی برای از دست دادن نداشت سعی در نفوذ به زمین ماشین سازی داشت ولی تعویض های باغ آبادی تیم را حجومی تر کرده و کار را بر تیم حریف سخت تر کرد و نهایتا در دقیقه ۹۰ بازی تعویض طلایی باغ آبادی گل دوم ماشین سازی را به ثمر نشاند تا هواداران حاضر نقسی به آسودگی بکشند. نیمه دوم ۵ دقیقه وقت تلف شده داشت که در این دقایق تیم ابومسلم توانست دو حمله روی دروازه ماشین سازی ترتیب دهد که به خطری جدی تبدیل نشدند و در مقابل بازیکنان ماشین سازی می توانستند در موقعیت تک به تک دیگری گل سوم را به ثمر برسانند که در ثانیه آخر مدافع تیم ابومسلم ناجی دروازه اش شد.

با این برد پس از دو تساوی خانگی در دیداهای قبلی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با امید و نشاط تازه ای در رقابت های لیگ حضور خواهد یافت.

نتایج سایر دیارها:
هفته پنجم-جمعه ۱۶ آبان ۹۳
صنعت نفت نوین آبادان ۱ – ۰ ملی حفاری اهواز
کارون اهواز ۲ – ۱ صنعت ساری
بعثت کرمانشاه ۱ – ۰ شاهین کیش
شنبه ۱۷ آبان ۹۳
هامون سازه زاهدان- وحدت قم
پیام وحدت مشهد ۱ – ۰ پارس جنوبی جم
ماشین سازی تبریز۲ – ۰ نسل ابومسلم رهپویان مشهد

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

atta شنبه , ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۶

واقعا امروز لذت بردم از نتیجه بازی ماشین سازی امید است که این پیروزی ادامه داشته باشد

آیدین شنبه , ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۸

عبداللهی: هشدارهای کمیته انضباطی را به نظمی گوشزد کرده بودیم/ به احتمال زیاد رای تخلفات دیدار تراکتور و استقلال را تا ۴۸ ساعت آینده می دهیم
اینها از بس بهم دیگر فحش میدن دیگه هر شعاری را فحش می شنوند افشار زاده یک لحظه فکر کرده استادیوم آزادی هست که در طول ۹۰ دقیقه علاوه بر فحش های ناموسی که دو هوادار سرخابی بهمدیگر می دهند دهها بار هم برای همدیگر ک… تعارف می کنند . ولی همه انها فحش محسوب نمیشه !!!!!!!عدالت از نوع طهرانی اینه