کد خبر : 1788
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 آبان 1393 - 6:29

شیری آذر:در مورد شهرداری بی انصافی نکنیم/ بیکاری جوانان اصلی ترین مشکل تبریز

شیری آذر:در مورد شهرداری بی انصافی نکنیم/ بیکاری جوانان اصلی ترین مشکل تبریز

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: علی رغم وجود مشکلات اقتصادی و وضعیت اقتصادی تحقق بودجه شهرداری تبریز  قابل قبول و رضایت بخش است.

حبیب شیری آذر در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز گفت: انصاف نیست که تلاشهای شبانه روزی شهرداری و کارکنان صدیق و شهردارتبریز را زیر سوال ببریم.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز با اعلام اینکه پیشرفت پروژه های شهرداری در سال جاری کاملا قابل قبول و رضایت بخش است گفت: در مقایسه با سالهای گذشته مشکلات کارگران به مراتب بسیار کاسته شده است البته این به معنای نبود هیچ مشکلی در این زمینه نیست.

دکتر شیری آذر گفت: در طول سالهای گذشته هیچ زمانی مشکلات کارگران شهرداری تا این حد کم نشده بود و این نشانگر این است که اراده مدیریت شهرداری بر حل عمده مشکلات کارگران است.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: به جرات و صراحت می گویم که سهم خواهی ها و منویات شخصی ما نباید باعث متضرر شدن شهر و شهروندان باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید به عنوان نماینده مردم با مردم و با کارگران صاق باشیم گفت: چرا باید برای حفظ پایگاه خود به کارگران حرفهای غیر صادقانه بگوییم این کارگران سرمایه ها و زحمتکشان شهر ما هستند.

شیری آذر با اعلام اینکه متاسفانه ما درگیر سهم طلبی و امتیاز خواهی شده ایم گفت: متاسفم در پارلمانی هستم که به مشکلات مردم تبریز که بیکاری است پرداخت نمی کنیم.  ما دنبال رفع معضل بیکاری جوانان نیستم و نمی توانم حقوق مردم را بگیریم.

وی با اشاره به اینکه اصحاب قلم در آزار و اذیت هستند گفت: متاسفم که آثار تاریخی شهر من در زیرخاک مدفون است و به مسائلی که به ما مربوط نیست در آن ورود می کنیم.

این عضو شورای شهر تبریز گفت: گوی مسجد ، ربع رشید، ارک و اصلی کرم یادمان سه علامه و یادمان سرداران در وضعیت مناسبی قرار ندارند و پارلمان شهری در قالب شهرداری خلاصه شده است.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.