کد خبر : 1793
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1393 - 12:01

تیم امید ماشین سازی تبریز تشکیل می شود

تیم امید ماشین سازی تبریز تشکیل می شود

مدیرعامل باشگاه  فرهنگی ورزشی ماشین سازی تبریز از تشکیل تیم امید این باشگاه خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی باشگاه ماشین سازی تبریز، مهندس عیسی اکبرزاده اظهار داشت: تیم فوتبال امید ماشین سازی تبریز در راستای پشتوانه سازی برای تیم بزرگسالان ماشین سازی و همچنین کشف و شکوفایی استعدادهای فوتبالی تبریز و استان تشکیل می شود.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: باشگاه ماشین سازی تبریز از ابتدای تشکیل خود یک مکتب فوتبال و محل پرورش بازیکن بوده است که در حال حاضر این بازیکنان جز افتخارات تبریز و آذربایجان می باشند.

اکبر زاده افزود: به همین منظور تیم امید ماشین سازی تبریز تشکیل می شود تا با استفاده از استعدادهای محلی بتوانیم برای آینده باشگاه پشتوانه سازی نماییم.

وی با اعلام اینکه تمرینات و تست گیری تیم امید ماشین سازی روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در پارک صنعت تبریز برگزار می شود اظهار داشت: آقایان محمد ذریه از پیشکسوتان تیم ماشین سازی و فوتبال تبریز به عنوان سرمربی و محمد امامی یکی دیگر از پیشکسوتان تیم به عنوان سرپرست و مربی تیم در امیدهای ماشین سازی تبریز فعالیت خواهند داشت.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مرتضی سیفی پور پنجشنبه , ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۹

سلام..خسته نباشید من اهل هشترود هستم واز شما میخوام یک فرصتی به من بدهین تا استعدادمو در زمینه فوتبال به شما نشان بدهم..ممنون میشم…امکانش هست این لطفو به من بکنین؟؟

علی طاهری دوشنبه , ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۸:۱۸

سلام من اهل ملکان هستم ما دو نفر هستیم تا حالا تو ملکان بازی نکردیم اما تیم کشوری تکاب و استانی های میاندوآب بازی کردیم و الان تو میاندواب اقامت داریم لطفا اگه بشه ما بیایم به تیم امیدتون