کد خبر : 17968
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مهر 1397 - 5:46

اهتمام جدی شهرداری منطقه ۴ برای اتمام مسیرگشایی ها

اهتمام جدی شهرداری منطقه ۴ برای اتمام مسیرگشایی ها

اکبر امجدی، شهردار منطقه ۴ در گفتگو با شهریار نیوز از اتمام سه پروژه مسیرگشایی این منطقه تا پایان سال خبر داد.

اهتمام جدی شهرداری منطقه ۴ برای اتمام مسیرگشایی ها

اکبر امجدی، شهردار منطقه ۴ در گفتگو با آی نیوز از اتمام سه پروژه مسیرگشایی این منطقه تا پایان سال خبر داد.

به گزارش آی نیوز، اکبر امجدی با بیان اینکه شهرداری منطقه ۴ تمام توان خود را به کار گرفته تا مسیرگشایی های مصوب این منطقه را تا پایان سال به اتمام برساند، گفت: با تمام مشکلات اقتصادی موجود تمام توان خود را بکار گرفته ایم تا مسیرگشایی های موجود در بودجه مصوب سال ۹۷ این منطقه را به اتمام برسانیم.

او با اشاره به اهمیت مسیرگشایی در افزایش قدرت اقتصادی و توانمندسازی شهروندان منطقه، گفت: مسیرگشایی باعث ارتقا فرهنگی، اقتصادی شهروندان منطقه خواهد شد و ما در منطقه تنها از بعد اقتصادی به این پروژه ها نگاه نمی کنیم.

شهردار منطقه ۴ با بیان اینکه با تلاش همکاران خدوم ما، تا یک ماه آینده فاز دوم مسیرگشایی خیابان فیضیه غربی به نظام پزشکی به اتمام خواهد رسید، گفت:  این پروژه با ۳۵۰ متر طول و ۱۸ متر عرض تا یک ماه آینده به اتمام خواهد رسید. او افزود: برای این پروژه ۵۰ میلیارد ریال هزینه تملک و ۱۰ میلیارد ریال هزینه عمرانی شده است.

امجدی فاز دوم مسیرگشایی خیابان شهید میلانی(اتصال خیابان قدس به بهار) را دیگر پروژه عمرانی این منطقه خواند و اظهار داشت: طول این مسیر ۲۷۰ متر با عرض ۱۸ متر بوده و برای آن ۳۰ میلیارد ریال هزینه تملک صرف شده و پنج میلیارد ریال هزینه عمرانی در نظر گرفته شده است. وی گفت: تملک این پروژه به اتمام رسیده و عملیات اجرایی آن پس از آیین کلنگ زنی در هفته آینده آغاز خواهد شد.

شهردار منطقه ۴، مسیرگشایی خیابان شهید خلیلی(اتصال خیابان حجتی به میدان معلم) را سومین پروژه مهم مسیرگشایی در این منطقه دانست و خاطرنشان کرد: طول این مسیر ۵۰۰ متر با عرض ۱۸ متر است که هزینه تملک آن ۱۳۵ میلیارد بوده که با هزینه ۱۰ میلیارد ریال اجرا خواهد شد.  امجدی تصریح کرد: این پروژه در آخرین مراحل تملک است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.