کد خبر : 1797
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 آبان 1393 - 6:53

سردار جعفری: فوتبال مال مردم است و ماشین سازی باید حمایت شود

سردار جعفری: فوتبال مال مردم است و ماشین سازی باید حمایت شود

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شورای ورزش شهرداری تبریز زمانی که بحث حمایت از تیم ماشین سازی تبریز را مورد بررسی قرار داد بنده یکی از مدافعان اصلی این طرح بودم و اکنون نیز از این طرح حمایت می کنم.

 

سردار محمد حسین جعفری اظهار داشت: هواداران ماشین سازی بارها و به بنده مراجعه کرده و خواستار چاره جویی و حل مشکلات ماشین سازی بودند و بنده اعتقاد دارم نباید به خواسته های دهها هزار هوادار این تیم پرطرفدار بی توجه باشیم.

مدیرعامل سابق باشگاه تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: ورزش و تیم های ورزشی همانند ماشین سازی و تراکتورسازی مال مردم و متعلق به شهروندان هستند و ما وظیفه داریم که از تیم ماشین سازی حمایت کنیم.

وی گفت: وقتی برخی دوستان در خصوص حمایت از ماشین سازی تبریز اما و اگر می آوردند بنده با دو دلیل گفتم که باید از ماشین سازی تبریز حمایت کنیم: اولا این تیم می تواند بازیکن سازی و فوتبالیست پروری داشته باشد زیرا سابقه این باشگاه نشان می دهد که بازیکنان بسیار بزرگی را تحویل جامعه فوتبال کشور داده است.

وی در تشریح دومین دلیل برای حمایت از تیم ماشین سازی تبریز گفت: احیای باشگاه ماشین سازی می تواند فوتبال آذربایجان را راه بینداز و قطعا این باشگاه از نظر اقتصادی می تواند کاملا درآمد زا باشد حداقل مسئله در خصوص درآمد زا بودن ماشین سازی این است که می توان با پرورش بازیکنان به صدور بازیکن به دیگر شهرها و حتی خارج از کشور پرداخته شود.

عضو شورای شهر تبریز افزود: هدف ما در رابطه با حمایت از ماشین سازی تبریز فقط حضور این تیم در دسته یک و یا لیگ برتر نیست بلکه به امر بازیکن سازی و بالابردن پتانسیل فوتبال تبریز توجه داریم.

وی در پایان سخنانش گفت: لایحه حمایت از ماشین سازی زمانی که در شورا مطرح شود قطعا بنده به عنوان فردی که به صورت حرفه ای در فوتبال حضور داشته ام از تصمیم شورا حمایت خواهم کرد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.