کد خبر : 1801
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 آبان 1393 - 7:51

سعید حاجی زاده: ماشین سازی روند مطلوبی را طی می کند

سعید حاجی زاده: ماشین سازی روند مطلوبی را طی می کند

 

 

 

 سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت: قدیمی ترین تیم فوتبال کلانشهر تبریز رفته رفته به وضعیت مطلوب و پایداری دست خواهد یافت.

 

 سعید حاجی زاده با اشاره به پیروزی خانگی و تساوی ارزشمند خارج از خانه تیم ماشین سازی تبریز در برابر تیم ابومسلم و پیام مشهد اظهار داشت: کسانی که در بازی ماشین سازی تبریز حضور داشتند می توانند شهادت دهند که تیم ماشین سازی تبریز نسبت به بازیهای اول فصل تحول زیادی را به خود دیده است.

وی گفت: تیم ماشین سازی تبریز در برابر ابومسلم یک بازی زیبا ، تماشاگرپسند و هجومی را از خودبه نمایش گذاشت که موجب رضایت هواداران شد.

این کارشناس ورزش اظهار داشت: تیم ماشین سازی در این دیدار می توانست با تفاضل گل بیشتری نیز بازی را به پایان برساند که این نشان از میل به بازی هچومی در این تیم دارد.

حاجی زاده در ادامه به تساوی ارزشمند ماشین سازی در برابر پیام وحدت مشهد اشاره کرد و افزود: تساوی خارج از خانه در این بازی کمتر از برد نبود و این یک امتیاز ماشین سازی را برای بازیهای آینده امیدوارتر می کند.

عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت: شورای اسلامی و شهردار کلانشهر توجه ویژه ای به مقوله ورزش دارند و در این راستا حمایت و مدیریت تیم ماشین سازی تبریز مورد توجه آنان می باشد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.