کد خبر : 18014
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مهر 1397 - 11:51

لزوم هماهنگی بین بخشی برای تسهیل عزیمت زائران همایش بزرگ اربعین

لزوم هماهنگی بین بخشی برای تسهیل عزیمت زائران همایش بزرگ اربعین

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز از همکاری این سازمان با فرماندهی انتظامی شهرستان تبریز در راستای ساماندهی مسافران و زائران اربعین خبر داد و گفت: با

لزوم هماهنگی بین بخشی برای تسهیل عزیمت زائران همایش بزرگ اربعین

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز از همکاری این سازمان با فرماندهی انتظامی شهرستان تبریز در راستای ساماندهی مسافران و زائران اربعین خبر داد و گفت: با توجه به حجم مسافران و زائران همایش بزرگ اربعین، لازم است تا دستگاه های مرتبط همکاری های لازم را با یکدیگر داشته باشند.

به گزارش آی نیوز به نقل از سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز، حسین عادلی در جلسه هماهنگی با سرهنگ نوروزی فرمانده انتظامی شهرستان تبریز با اعلام مطلب فوق اظهار کرد: تبریز یکی از شهرهایی است که حجم مسافران و بخصوص زائران همایش بزرگ اربعین در آن زیاد است و لازم است تا در راستای سهولت عزیمت و رفاه حال این عزیزان، دستگاه های مرتبط هماهنگی های لازم را با یکدیگر داشته باشند.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این خصوص هماهنگی و همکاری خوبی بین سازمان پایانه های مسافربری و فرماندهی محترم نیروی انتظامی شهرستان تبریز وجود دارد.

در این جلسه که با حضور سرگرد پیشوا، رئیس پاسگاه ترمینال تبریز برگزار شد، سرهنگ نوروزی فرمانده انتظامی شهرستان تبریز نیز به لزوم همکاری های دو طرف تاکید کرد.

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.