کد خبر : 1803
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1393 - 14:48

دکتر دبیری:شورا و شهرداری از ماشین سازی حمایت می کند

دکتر دبیری:شورا و شهرداری از ماشین سازی حمایت می کند

 

 

 

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: با اجماع نظر اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از قدیمی ترین تیم فوتبال شمالغرب کشور حمایت می کنیم

 دکتر شهرام دبیری با اعلام این مطلب اظهار داشت: با توجه به اینکه باشگاه ماشین سازی تبریز تاریخی ترین باشگاه فوتبال شمالغرب کشور بوده و یکی از پر افتخارترین باشگاههای تبریز است که بازیکنان بزرگی را تحویل تیم ملی داده است ضرورت دارد که مورد حمایت واقع شود.
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز افزود:  باشگاه ماشین سازی تبریز در طول ۴۸ سال تاریخ خود به عنوان یک باشگاه سازنده مطرح بوده است و مجموعه شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز از این تیم حمایت خواهیم کرد تا به صورت مطلوب جایگاه این تیم را تثبیت نماییم.
عضو شورای سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت: خوشبختانه با توجه به اینکه باشگاه ماشین سازی در مدت اخیر روند صعودی خوبی داشته و اخیرا نتایج امیدوارکننده ای نیز گرفته است و با توجه به اینکه تیم امسال بسیار دیر بسته شده است اما با سرعت عمل مدیرعامل باشگاه، ماشین سازی به سرعت احیا شد.
دبیری با اعلام اینکه جایگاه ماشین سازی تبریز حضور در لیگ برتر فوتبال کشور می باشد گفت: در آینده نزدیک اگر این تیم به لیگ برتر بیاید همانند تراکتورسازی هواداران نیز به ورزشگاه خواهند آمد و ما شاهد حضور ۱۰۰ هزار نفری هواداران در ورزشگاه خواهیم بود.
وی در پایان سخنانش با اشاره به بازی روز پنج شنبه تیم ماشین سازی تبریز از فوتبالدوستان و آن عده از هوادارانی که به دلایلی در ورزشگاه حاضر نمی شوند درخواست نمود با حضور در باغشمال به حمایت از قدیمی ترین تیم فوتبال آذربایجان بپردازند.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.