کد خبر : 18062
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1397 - 5:45

بررسی مشکلات دو بازار مبل و خودرو

بررسی مشکلات دو بازار مبل و خودرو

جلسه کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز با ریاست عبداله تقی پور و حضور اعضا و کارشناسان کمیسیون برگزار شد.

بررسی مشکلات دو بازار مبل و خودرو

جلسه کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز با ریاست عبداله تقی پور و حضور اعضا و کارشناسان کمیسیون برگزار شد.

به گزارش آی نیوز، در آغاز این جلسه نمایندگان دو شهرک مبل و خودرو با ارائه گزارش وضعیت این شهرک‌ها خواستار توجه و رسیدگی بیشتر نهادهای مرتبط شدند.مسیر دسترسی آسان از اتوبان کنار گذر تبریز، برقراری انشعاب، برق، آب، گاز و تلفن از مهم‌ترین مطالبات فعالان صنوف این شهرک در این جلسه در حالی عنوان شد که شرکت‌های سرمایه‌گذار بخش خصوصی طرف قرارداد شهرداری تبریز موظف به رفع آن با همکاری دستگاه‌های دولتی بودند.در ادامه رییس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری گفت: طرح نخست احداث شهرک صنفی در تبریز با هدف ساماندهی صنوف مزاحم و رفع تبعات ناشی از فعالیت آنها در داخل شهر از سوی شهرداری تبریز و مشارکت بخش خصوصی کلید خورد.عبداله تقی پور افزود: این طرح پس از بررسی در کارگروه زیربنایی و تعیین محل، به یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های رونق اقتصاد شهری بدل شده است.

وی  ادامه داد: اما همانطور که مشاهده می‌کنیم، پس از حدود ۱۰ سال از اجرای فازهای اولیه این شهرک هنوز مشکلات اساسی آن با عدم ورود جدی دستگاه‌های خدمات‌رسان رفع نشده و صاحبان صنایع در این شهرک‌ها بلاتکلیف باقی مانده اند. این عضو شورای شهر با اشاره به اینکه خستگی حاصل از این بلاتکلیفی صاحبان صنایع را از این شهرک‌ها فراری میدهد، اظهارداشت: اجرای طرح‌های زیربنایی عامل اصلی توسعه شهر بوده و طرح شهرک مبل و خودرو یکی از این طرح ها بشمار می رود.نایب رییس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهر نیز در ادامه با اشاره به اینکه غرب تبریز در حال توسعه و پیشرفت است، گفت: با برندسازی و ایجاد انگیزه‌های متفاوت برای شهروندان می‌توان به رونق بیشتر این شهرک‌ها کمک کرد.

سعید نیکوخصلت یکی از عمده مشکلات برای حل معضلات را عدم پگیری مستمر دانست و اظهار داشت: مشخص نبودن پاسخگوی اصلی و باعث بلاتکلیفی ارباب روجوع شده و در انتها به نتیجه ی دلخواه نمی رسد. در ادامه این جلسه با بررسی اقدامات سازمان پارک‌ها در خصوص توسعه فضای سبزی و کاهش چمن کاری مقرر شد در جلسه آتی با مشخصات کامل و مشخص از تعداد درختان و نوع آنها این دستور جلسه ادامه یابد. 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.